Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FriesWytske schreef:Als ze zo goed kan rijden, waarom staat Salinero dan nooit stil bij het halthouden.
FriesWytske schreef:Als ze zo goed kan rijden, waarom staat Salinero dan nooit stil bij het halthouden.
Sharon89 schreef:heeft ze dat verteld? dat het niet aan har lag ?!
Unfaithful schreef:Sharon89 schreef:heeft ze dat verteld? dat het niet aan har lag ?!
Zie openingspost!
Maar wie weet hoe ze het bedoeld heeft? Ik denk niet dat Anky zo snel neerbuigend over haar teamgenoten zal praten
Unfaithful schreef:Sharon89 schreef:heeft ze dat verteld? dat het niet aan har lag ?!
Zie openingspost!
Maar wie weet hoe ze het bedoeld heeft? Ik denk niet dat Anky zo snel neerbuigend over haar teamgenoten zal praten
Sharon89 schreef:heeft ze dat verteld? dat het niet aan har lag ?!
eeke schreef:FriesWytske schreef:Als ze zo goed kan rijden, waarom staat Salinero dan nooit stil bij het halthouden.
ben je niet gewoon een beetje jaloers?
zo kom je wel over met je negatieve verhalen.
het is al een hele prestatie om daar te mogen rijden!!!
wie doet dat haar na???
Sharon89 schreef:ik bedoel het niet boos hoor!! Ik bedoel dat die Frieswytske dat maar zelf verzonnen heeft dat anky dat zij, want anky heeft het helemaal niet zo letterlijk en figuurlijk gezegt dus zij kan niet weten wat ze bedoelde!!!
FriesWytske schreef:Ik ben zeker niet jaloers op haar. Maar ik heb mijn verhaal niet uit de duim gezogen. De mensen die het toen ook gezien hebben viel het heel erg tegen. Als je op een ander paard een show gaat geven oefen dan goed. Dat is toch ook een visitekaartje voor je.
FriesWytske schreef:Ik ben zeker niet jaloers op haar. Maar ik heb mijn verhaal niet uit de duim gezogen. De mensen die het toen ook gezien hebben viel het heel erg tegen. Als je op een ander paard een show gaat geven oefen dan goed. Dat is toch ook een visitekaartje voor je.
liliputter schreef:. Maar die duitse jury had ik van te voren al zo ingeschat....