Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:heel jammer....na al die jaren van het olympisch goud winnen had ik nederland wel heel graag zien winnen...toch wat pech gehad vooral gister en zeker de onderwaarding van HP en ook wel bij anky...want vind het verschil anky isabel wel erg groot...maar goed nou moet anky die isabel maar verslaan individueel want ze mogen niet met 2 gouden medailles naar huis..bah
Maar zilver ook mooi...maar eeuwige 2e is ook niet leuk...
Phylos schreef:heel jammer....na al die jaren van het olympisch goud winnen had ik nederland wel heel graag zien winnen...toch wat pech gehad vooral gister en zeker de onderwaarding van HP en ook wel bij anky...want vind het verschil anky isabel wel erg groot...maar goed nou moet anky die isabel maar verslaan individueel want ze mogen niet met 2 gouden medailles naar huis..bah
Cayenne schreef:Anky ging meer op safe, en Isabell ging voor alles of niets.
Wat wel apart is dat het NL' jurylid nu Isabell 2 punten lager heeft gegeven![]()
mytens1 schreef:Op zich goed gereden en een terecht uitslag.
Maar voor die Piaffe met uithaal(=verzet) kreeg ze daar nog alsnog 5-en 6-en voor?? Of hoorde ik dat verkeerd. Moet toch strenger afgestraft worden?
silfie35 schreef:Phylos schreef:heel jammer....na al die jaren van het olympisch goud winnen had ik nederland wel heel graag zien winnen...toch wat pech gehad vooral gister en zeker de onderwaarding van HP en ook wel bij anky...want vind het verschil anky isabel wel erg groot...maar goed nou moet anky die isabel maar verslaan individueel want ze mogen niet met 2 gouden medailles naar huis..bah
Anky had naar mijn mening met iets meer lef moeten rijden! ze zei later ook tegen sjef dat ze geen risico wou nemen! Het was niet helemaal de passage zoals we die wel eens bij salinero zien. Kan het me aan de andere kant ook wel voorstellen! Maar isabell had wat mij betreft wel wat harder afgestraft mogen worden op die piaffe. zulke grove fouten zag je bij anky niet
Phylos schreef:en in de komende 4 jaar moeten ze maar eens wat aan het jureren gaan doen...want dat klopt soms ook van geen kanten en zeker niet landen laten jureren die strijden om de hoogste plaatsen van het podium!!!
tessii1991 schreef:kaatje77 schreef:Duitsland gefeliciteerd.![]()
Anky had met veel meer lef moeten rijden, spijtig, liet wel punten liggen.
Dat mocht dus niet van Sjef...
luckycharm schreef:ok ben wel niet onpartijdig
maar vind dat uithalen toch wel minpuntje
en hoorde dat isabelle er ook een duitse jury by had
luckycharm schreef:ok ben wel niet onpartijdig
maar vind dat uithalen toch wel minpuntje
en hoorde dat isabelle er ook een duitse jury by had
LindaLinda schreef:Duitsers top gereden, alle drie de duitsers. Nederlanders helaas wat steekjes laten liggen vooral door pech denk ik. Isabell schitterend gewoon. Anky iets ondergewaardeerd maar dan nog hadden we niet kunnen winnen van de duitsers.
En ach misschien staat er ook wel een medaille op eeuwige tweede