Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Nikka schreef:Heb mijn twijfels of HP bij de beste 15 komt. Imke zal dat waarschijnlijk wel halen.
maar dat is alleen afhankelijk van zijn score in de GPS. Zolang hij nu maar bij de beste 25 staat, kan hij in de gPS met een schone lei beginnen.
Cayenne schreef:Dit zijn de laatste OS voor Sunrise. Ze is (alweer) 14.
Lielle schreef:Nikka schreef:Heb mijn twijfels of HP bij de beste 15 komt. Imke zal dat waarschijnlijk wel halen.
maar dat is alleen afhankelijk van zijn score in de GPS. Zolang hij nu maar bij de beste 25 staat, kan hij in de gPS met een schone lei beginnen.
_xManadisx_ schreef:Houd wel in je achterhoofd dat Satchmo het scherm heel eng vind, dat zou nog eens goed uit kunnen paken voor nederland. Dit is dan de eerste keer voor satchmo alleen in de ring, met veel publiek en het scherm...
Imago01 schreef:Ach uiteindelijk...tuurlijk leuk als Nederland goud haalt, maar dan gokken we maar op indiv. goud voor Anky, toch?![]()
Iedereen heeft daar er hard voor getraind en dat de beste maar moge winnen.
Persoonlijk vind ik het spannender als het echt puur op het uiteindelijke resultaat in de ring gaat aankomen dan dat het paard van Isabell zich ongans schrikt en ze daardoor niet ontspannen meer kan rondsturen waardoor anky wint...nee, geef mij dan maar een superspannende strijd tussen die twee, dan voel je je hartje zo lekker bonken hahaha!
Iemand die weet of ergens op internet de proeven terug te kijken zijn? Wil het erg graag zien nu ik thuis ben uit mijn werk...
Cayenne schreef:@ RK, de aanleuning bleef ook voor elkaar, maar de tong uitsteken wordt hoe dan ook gezien als verzet. Voor de rest bleef ze wel netjes appuyeren met aanleuning en ze loste het keurig op
runningkawa schreef:Ik geef toe dat ik de proef niet heb gezien. Dus na het zien zeg ik misschien wat anders.
Maar een onderdeel de mist in laten gaan doordat de tong uitsteekt...vind ik op dat nivo eigenlijk ook niet meer kunnen om eerlijk te zijn.
Aanleuning zou dan toch wel bevestigd moeten zijn...
Dus is het zo onterecht, of vonden we de punten wel terecht als het een duitser zou zijn die hetzelfde had gedaan?
asjemenou schreef:Zoals het er nu naar uit ziet is deze OS Duitsland gewoon beter. Dus dan hoop ik ook dat Satchmo nergens bang van is en dat de beste gewoon winnen.
En als er in de basis een paard zijn tong eruit gooit, dan krijgt hij echt iedereen over zich heen.at moet toch niet kunnen? Dan is er iets niet goed met de basis.. en enz * Maar als Sunrise het doet dan is 70% veel te laag?
asjemenou schreef:Sunrise is al ingezet voor de fokkerij via embyo transplantie (geloof ik).
Haar dochter loopt al in het Z.
Cayenne schreef:Mogen alle Nederlanders trouwens naar de kur wanneer ze alle 3 bij de beste 15 zouden zitten?
runningkawa schreef:Ik geef toe dat ik de proef niet heb gezien. Dus na het zien zeg ik misschien wat anders.
Maar een onderdeel de mist in laten gaan doordat de tong uitsteekt...vind ik op dat nivo eigenlijk ook niet meer kunnen om eerlijk te zijn.
Aanleuning zou dan toch wel bevestigd moeten zijn...
Dus is het zo onterecht, of vonden we de punten wel terecht als het een duitser zou zijn die hetzelfde had gedaan?
sarah_m schreef:asjemenou schreef:Sunrise is al ingezet voor de fokkerij via embyo transplantie (geloof ik).
Haar dochter loopt al in het Z.
Met imke?