Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bettine schreef:Ik vond zowel HP als Courtney King nog fijner om naar te kijken dan Imke, en het verbaast me eigenlijk dat ze erboven stond.
70% vind ik echt heel erg aan de hoge kant, hoe graag we het ook anders hadden gezien.
Vond het gehele beeld storend, vol spanning, zwiepende staart, tong er een gigantisch eind uit in de galop, niet recht halt beide keren, de passage deed me ook niet zoveel, dikke taktfout in de 1e uitgestrekte draf en verder nog wat kleine dingen. Er zaten gelukkig ook hele mooie dingen in, maar vond het algemene beeld niet erg fijn, ben echt veel beter van ze gewend.
De proef van Courtney King was inderdaad echt heel fijn om naar te kijken, gaf een sympathieker beeld van dat van Heike Kemmer.
Ulala schreef:ik vond het een goede proef, jammer van de tong idd en erg jammer dat er weer een jurylid duidelijk moet laten merken uit welk land hij komt en op welk land hij het niet zo heeft...
Maar goud lijkt mij moeilijk te halen... ik hoop dat ik het verkeerd heb als beroepspessimist...
Cayenne schreef:Nee, 70% was zeker wel terecht en 68% was denk ik wel te laag geweest. Er zaten een aantal belangrijke onderdelen in die beter gingen bij Sunrise als bij Nadine. Dus wat dat betreft ben ik het er mee eens dat ze erboven moet staan.
asjemenou schreef:Ulala schreef:ik vond het een goede proef, jammer van de tong idd en erg jammer dat er weer een jurylid duidelijk moet laten merken uit welk land hij komt en op welk land hij het niet zo heeft...
Maar goud lijkt mij moeilijk te halen... ik hoop dat ik het verkeerd heb als beroepspessimist...
Dus die duitser had HP ook veel lager dan de rest? En Heike juist veel hoger dan de rest?
Afanaisa schreef:wat is er met die binnen-stang-teugel aan de hand of ben ik gek? leuk dier trouwens!
WowAmigo schreef:Maar ja, iedereen zegt wel dat ze die 70% aan de hoge kant vonden, dus misschien had die Duitse jury gewoon gelijk?
(of zeg ik nou iets heel gewaagds?)
cyrano schreef:Afanaisa schreef:wat is er met die binnen-stang-teugel aan de hand of ben ik gek? leuk dier trouwens!
Hahahaa je was me net voor.
Paardje is een Anglo arabiertje
joke20 schreef:Waar kan ik de uitlsag van deze grand prix vinden?