Jos Lansink kiest op het allerlaatste moment voor Cumano

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FeLaRe

Re: Jos Lansink kiest op het allerlaatste moment voor Cumano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 18:51

Wat een leuke foto!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:01

Super voor jos. Parco is uit de sport gehaald. Hoop dat ze over vier jaar weer met een team kunnen verschijnen met dirk, jos en judy

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:25

nowornever schreef:
Super voor jos. Parco is uit de sport gehaald. Hoop dat ze over vier jaar weer met een team kunnen verschijnen met dirk, jos en judy

Dat hoop ik ook! Judy-Ann is ook een hele fijne ruiter! Ja Had al veel van haar gehoord maar nog nooit echt zien rijden op parcourse. Maar ze rijd haar paarden echt fijn door het parcourse.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:26

pharagirlke schreef:
Dat hoop ik ook! Judy-Ann is ook een hele fijne ruiter! Ja Had al veel van haar gehoord maar nog nooit echt zien rijden op parcourse. Maar ze rijd haar paarden echt fijn door het parcourse.

Tegenwoordig wel ja Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 19:31

nowornever schreef:
pharagirlke schreef:

Tegenwoordig wel ja Haha!

hoe bedoel je?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:10

pharagirlke schreef:
nowornever schreef:

Judy-Ann zal vast geen slechte ruiter zijn, maar ze krijgt wel steevast paarden onder haar kont mèt ervaring hè Knipoog Ik denk niet dat ze anders zo ver was gekomen, maar goed, dat is een eeuwige kwestie in de paardenwereld.

Jos Lansink is voor mij nog steeds geen Belg Clown

En idd, de volgende OS staat daar een dressuurteam met Jeroen Devroe en zijn nieuwe troef Apollo, Stefan van Ingelgem met Whitney en de derde weet ik nog niet Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:19

Wilde net zeggen, elke topruiter krijgt steevast een ervaren paard onder de kont geschoven. Knipoog

Ik ben ook de eerste die het ten zeerste betwijfeld of ze het zouden klaar krijgen met onze huis-tuin-en-keuken paarden als ze het potentieel er voor zouden hebben. IMO leren ze het paard nooit helemaal zelf op zoals veel ruiters op baisisch niveau wel doen.

Tegen dan hebben we wel weer een 4e Haha!

Selinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:29

ik ben helemaal blij dat cumano toch mee gaat Haha! !

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:31

pharagirlke schreef:
hoe bedoel je?

Het heeft nog al wat bloed zweet en tranen gekost om judy zo te laten zoals ze nu doet. Ponytijd was drama maar ze heeft vreselijk veel geleerd vooral van jos.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:32

pharagirlke schreef:
Wilde net zeggen, elke topruiter krijgt steevast een ervaren paard onder de kont geschoven. Knipoog

Nee, een getalenteerd paard, maar geen ervaren paard hè!
Judy-Ann is dochter van, daarom krijgt ze al die geweldige paarden die het al kunnen.
Een Jeroen Devroe leidt zijn getalenteerd(e) paard(en) toch zelf naar de top Lachen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 20:36

Helemaal fijn dat hij op het juiste moment toch fit blijkt te zijn...
Vind het een geweldige combi Tong uitsteken

Laurentii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:03

gaan voor dat goud !! Tong uitsteken

Iberdan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:28

waaauw wat een moooi paard Bloos

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 21:29

Idra schreef:
pharagirlke schreef:

Nee, een getalenteerd paard, maar geen ervaren paard hè!
Judy-Ann is dochter van, daarom krijgt ze al die geweldige paarden die het al kunnen.
Een Jeroen Devroe leidt zijn getalenteerd(e) paard(en) toch zelf naar de top Lachen

hmhm, maar anky zie ik nog niet zo snel op een groen peerd kruipen. Knipoog

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 22:21

Super Ja !

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:18

Prachtige foto er ook bij Haha!

En een pracht combie om naar te kijken Haha!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 12:09

Idra schreef:

Je moet toch wel iets kunnen sturen,hoor. Geweldige paarden of niet.

Maar wel erg leuk om Cumano weer in actie te zien, met hopelijk weer goede resultaten van deze machtige schimmel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 12:12

pharagirlke schreef:

Die heeft anders ook genoeg groene paarden opgeleid.

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:47

Mijn favoriete combinatie Lovers

Ik zie liever Jos goud winnen dan 1 van de Nederlandse combinaties Bloos

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 15:02

Cayenne schreef:
pharagirlke schreef:

Die heeft anders ook genoeg groene paarden opgeleid.

Cayenne ik dacht het jij zegt het

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 20:29

Super!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 23:55

Greyhorses Jos ís een nederlander. Hij heeft enkel belgische nationaliteit omdat er in Nederland geen paarden meer waren. Clown

Cayenne ik denk niet dat Anky zo vlot op een paard zal kruipen met potentieel maar ook met kuren waar ze misschien een jaar langer werk in zal moeten steken, simpelweg omdat ze voor de tijd dat ze in die bok steekt, drie andere had kunnen opgeleerd krijgen. Knipoog Desalniettemin blijft het een goede ruiter en verdient ze van er te staan. Anky was waarschijnlijk ook niet het best gekozen voorbeeld Haha! My bad. Maar IMO moet er niets op Judy geprojecteerd worden gezien zo'n 99% van de ruiters de top haalt door te beginnen met ervaren paarden. Ik dacht dat zij ook nog vrij jong was?

Iig zie ik weinig junioren op een Huis-tuin-keuken paard dat ze zelf opgeleerd hebben rondhupsen. Knipoog

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:03

pharagirlke schreef:
Greyhorses Jos ís een nederlander. Hij heeft enkel belgische nationaliteit omdat er in Nederland geen paarden meer waren. Clown
Verward Volgens mij speelde er echt iets anders. Iets met een werkgever die liever niet heeft dat zijn paarden voor een ander land dan Belgie uitkomen.

Cayenne ik denk niet dat Anky zo vlot op een paard zal kruipen met potentieel maar ook met kuren waar ze misschien een jaar langer werk in zal moeten steken, simpelweg omdat ze voor de tijd dat ze in die bok steekt, drie andere had kunnen opgeleerd krijgen. Knipoog Desalniettemin blijft het een goede ruiter en verdient ze van er te staan. Anky was waarschijnlijk ook niet het best gekozen voorbeeld Haha! My bad. Maar IMO moet er niets op Judy geprojecteerd worden gezien zo'n 99% van de ruiters de top haalt door te beginnen met ervaren paarden. Ik dacht dat zij ook nog vrij jong was?
Volgens mij was Bonfire destijd ook niet het meest makkelijk paard en die heeft ze toch echt zelf met bloed zweet en tranen opgeleid. Toen Anky met Prisco begon was ze ook maar een "gewone" ruiter. Zo zijn er wel meer paarden die zij zelf heeft opgeleid waar ze veel werk aan heeft gehad. Wat Judy Ann betreft, ze heeft altijd fijne ponies en paarden gehad maar als jong meisje was het echt geen hoogvlieger en ze heeft er echt in moeten groeien. Aan de andere kant zijn er genoeg ponyruiters die de sterren van de hemel rijden met hun pony en dan uit beeld raken. Ze is een fijne ruiter en ja, ze heeft een paar bijzonder fijne paarden maar ze moet ze uiteindelijk zelf door het parcours loodsen en volgens mij slaagt ze daar regelmatig heel goed in. Vrijwel alle ruiters beginnen op een ervaren paard, anders is het moeilijk om e.e.a. goed te leren en te voelen. Het is kort door de bocht om automatisch te stellen dat deze mensen geen paarden kunnen opleiden.

Iig zie ik weinig junioren op een Huis-tuin-keuken paard dat ze zelf opgeleerd hebben rondhupsen. Knipoog Die zijn er echt wel en meer dan jij denkt. Het is echter lastiger voor een HKT-paard om dat niveau aan te te kunnen maar ik zie wel degelijk regelmatig aparte of zelfs echt onbekende afstammingen voorbij komen.

On topic: super dat Camano toch weer fit is.