Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Tuurlijk halen ze dat ding niet weg, maar ik hoop echt dat ze hem uitschakelen bij sasje. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat anky goud wint omdat sasje bang is. Het moet wel een eerlijke strijd zijn. Als het andersom was geweest had iedereen geroepen dat hij uit moet.
Wuis schreef:Ieder paad kan er van schrikken, ook de paarden die er nu niet bang voor waren. Dat risico loop je gewoon als je op zo'n niveau rijdt.
nowornever schreef:Wuis schreef:Ieder paad kan er van schrikken, ook de paarden die er nu niet bang voor waren. Dat risico loop je gewoon als je op zo'n niveau rijdt.
Ja maar het gaat wel om goud.
nowornever schreef:En toch hoop ik echt dat het scherm uitgaat voor isa. Voor een eerlijke strijd en hij mag van mij bij ieder paard uit om de strijd gelijk te houden. (Ze heeft sas al heel erg onder controle vergeleken met 3 jaar geleden)
nowornever schreef:Sorry dat ik even moet lachen maar de grootste kanshebber op goud samen met anky en niet klaar zijn voor de OS. Dit beestje is gewoon bang en dat heeft niks mee te maken of ze er klaar voor is of niet.
Nikka schreef:Charlenexx schreef:
Heb jij ooit weleens een scherm van 8 meter in je ring gehad?
*Bij het CHIO rotterdam hebben ze ook een heel groot scherm, maar dat hangt zo dat de paarden het eigenlijk niet eens zien. Waarom verplaatsen ze het niet?
Naar aanleiding van foto's die ik heb gezien is het scherm wel ff wat groter dan 8 meter.
CharleyT schreef:Ach ja, de ene wereldtopper wil geen videoscherm, de andere gaat te voet prijsuitreikingen doen, misschien wel een kenmerk van de echte diva's