Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KsVrPy schreef:Haha en dan om de beurt een ritje maken.
renee16 schreef:Word over een paar jaar eerst leren rijden op een simulator dan pas op de echte paarden
buster4ever schreef:renee16 schreef:Word over een paar jaar eerst leren rijden op een simulator dan pas op de echte paarden
nou ik moet zeggen voor beginners zou dit een super leerweg zijn..want de meeste die krijgen meteen zweep in hun handen en rammen de pony maar naar voren
maar zou zelf best wel zo'n ding willen hebben puur om me zit etc en me hulpen te verbeteren zodat ik het paard daardoor niet in de weg ga zitten enz
lotjj92 schreef:ben benieuwd naar de prijs van zo'n ding![]()
JoT schreef:Echt fantastisch dit. De volwassen versie van het mechanische paardje dat je vroeger vaak bij supermarkten e.d. zag. Maaaaaam, mag ik een ritje maken, maaaahaaaam alsjebliiiieeeft
K_im schreef:Wat een geweldig dingdat wilde ik vroeger altijd hebben
Ik ben wel beniewd wat ie doet als je bijv. met sporen in gaat prikken en enorm hard aan de teugels trekt (bokken/steigeren... mooie manier om het af te leren)
keeyzie schreef:haha wat een grappig ding, zou het wel eens willen proberen idd puur om te checken of mijn hulpen kloppen.
maar ik ga toch door voor een echt paard met temprament!
Rhodos schreef:Denk je dat het zo werkt? Van die formule1racespelletjes (leuk scrabbelwoord) ga ik ook niet beter autorijden..