Lijkt me ook onwijs spannend voor die paarden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ilzas schreef:Wat staan ze nog krap in zo'n container!
Borg schreef:Het mooie is ook dat ze er aan de voorkant weer uit kunnen lopen. Dus van achteren erin en van voren eruit. En ze staan zo krap omdat er dan de minste kans op verwondingen is. Op de Engelse foto's zag je mooi de ruimte waar het hooinet hangt en daar heb ik ook eens een klein klapstoeltje gezien waar een dierensteward kan zitten. dat mag overigens niet tijdens start en landing.
kaatjemuts schreef:Deze paarden reizen 1e klasse zie ik wel, normaal staan ze met z'n 3en in een container....Borg schreef:Het mooie is ook dat ze er aan de voorkant weer uit kunnen lopen. Dus van achteren erin en van voren eruit. En ze staan zo krap omdat er dan de minste kans op verwondingen is. Op de Engelse foto's zag je mooi de ruimte waar het hooinet hangt en daar heb ik ook eens een klein klapstoeltje gezien waar een dierensteward kan zitten. dat mag overigens niet tijdens start en landing.
bij de containers van KLM kunnen ze er alleen achter uit en tijdens de start en landing staan de grooms dan juist wel bij de paarden in de containers... (heb nl. vorig jaar als groom gevlogen met KLM)
edit: zie net dat t bij deze containers wel kan, is mij bij die andere containers nooit opgevallen