Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Extravaganza schreef:Dramatische draf van Dramatic? Ok eens, maar zaten de nederlanders enkele jaren terug niet te zeiken over de waardeloze draf van Sir Donnerhall met Ulf Moller en plaatsten we vervolgens Santano met het zelfde rampzalige achterbeen tijdens de pavo op nr 1?
Extravaganza schreef:Dramatische draf van Dramatic? Ok eens, maar zaten de nederlanders enkele jaren terug niet te zeiken over de waardeloze draf van Sir Donnerhall met Ulf Moller en plaatsten we vervolgens Santano met het zelfde rampzalige achterbeen tijdens de pavo op nr 1?
asjemenou schreef:Moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal snapte toendertijd.
Sjoert schreef:Westpoint heeft de finale helaas niet gehaald. Ik was voor de 5-jarigen alleen bij de finale aanwezig Marijkeeee
ceasario schreef:asjemenou schreef:Moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal snapte toendertijd.
Als ik de resultaten zie..kan de KWPN-hengstenkeuringscommissie, al is het met zevens (7), beter selecteren...dan de KNHS comm.
misterA schreef:Bij de eerste tien 5-jarigen staan 2 goedgekeurde KWPN-hengsten en 2 bij duitse st.boeken
goedgekeurde hengsten.
Bij de 6-jarigen een soortgelijk
Sjoert schreef:Veni Vidi Vici heet in Duitsland trouwens Veni Vidi Vikki