KNHS onderzoekt de fitheid van paardensporters

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: KNHS onderzoekt de fitheid van paardensporters

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:06

Dat zeg ik toch ook Clown
Edit: en ik ga die discussie verder ook niet aan. Die heb ik hier op bokt al vaak genoeg voorbij zien komen...

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:08

Cyntje schreef:
Dat zeg ik toch ook Clown
Edit: en ik ga die discussie verder ook niet aan. Die heb ik hier op bokt al vaak genoeg voorbij zien komen...

heb je vorige reactie oid niet gelezen hoor Bloos

en is idd al vaak genoeg discussie over

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 22:18

Lise81 schreef:
Ik heb hem ook ingevuld, goede test met duidelijke vragen - wil geen kans maken op het boek - dat heb ik al Knipoog

Als jij hem nou toch wint, en je wilt hem niet Bloos
dan wil ik hem wel heel graag Clown Haha! Bloos

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 13:52

Je moet wel goede conditie en fit zijn om paard te rijden !!! ga maar eens om met een paard van 600 -700 kilo is niet niks hoor , en is ook beter voor paard/ jezelf!!! rijd maar eens een half of heel uur intensief paard.!!! Paard en Ruiter/Amazone moeten in goede harmonie zijn met elkaar toch, dan geniet je alletwee. Pling Haha!

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:22

nou ik vindt paardrijden een hele sport hoor kijk maar alleen alles erom heen. poetsen voor het rijden/ en flink he niet aaien maar rossen e,d. poetsen na het rijden. al je spullen verzamelen poetskisten/laarzen/zadel/hoofdstel/enzzz, daarna rijden is ook flink werken hoor, na het rijden paard afspuiten, benen doen enzz, dan de staluitmesten en dat is pas zwoegen zeker met deze warmte. voer bakken schoonmaken/drinkbak schoonmaken. spinnenwebben weg raggen, vegen. al je spullen weer opruimen. als je paard droog is nog even napoetsen. nu ben ik 42 jaar je moet eens weten hoeveel meiden die jonger zijn dan ik, al moe worden als ze mij zien met mij paardje, en de meeste mensen van mijn leeftijd, stoppen al na 10 min gereden te hebben. hoe bedoel je geen sport, ha, ha gr henny.

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:51

Juventus schreef:
Lise81 schreef:
Ik heb hem ook ingevuld, goede test met duidelijke vragen - wil geen kans maken op het boek - dat heb ik al Knipoog

Als jij hem nou toch wint, en je wilt hem niet Bloos
dan wil ik hem wel heel graag Clown Haha! Bloos

Clown zal er aan denken.. denk ik