Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Juliette86 schreef:spicegirl schreef:ik heb t niet over achterlijk gehad, of iemand afgebrand.
dement zijn is niet achterlijk zijn. het is, wat ik al zei; bepaalde conclusies en daaropvolgende handelingen niet meer kunnen uitvoeren. b.v. wel de jas aantrekken, maar niet meer weten wat te doen.gas aandoen, vergeten eten te koken.
als ie in een vlaag van dementie (in de beginperiode van de ziekte)het prikkeldraad zou verzamelen, om bij iemand te brengen, zou ie algauw vergeten om het ook daadwerkelijk weg te brengen.bij vordering van de ziekte, is ie hier al helemaal niet aan toe!
en iemand dement noemen, is ook niet vriendelijk!!!
Jij hebt hem ook niet afgebrand of achterlijk genoemd. Maar helaas gaan veel posts wel die kant op. Mijn quote was er meer op gericht dat ik het demente en goede bedoelingen apart van elkaar bedoelde. En iemand dement noemen is zeker niet vriendelijk. Maar het gaat over een ziekte waar hij geen invloed op heeft. Je kan hem zijn fouten dan in ieder geval niet meer op de persoon aanvallen. Zo isaf en toe ook heel erg handig
Juliette86 schreef:Lees de reacties eens?
geerke schreef:die is gek...gelukkig was de eigenaar in het land bezig en zag het tijdig....als ze hem vinden misschien een bepaalt lichaamsdeel omwikkelen met prikkeldraad?
CharleyT schreef:Precies, hou het gezellig.
Het is een triest berichtje, zou niet mogen gebeuren, maar!! gelukkig is er niks gebeurd met de paarden die er liepen.
Dus, dames, niet gelijk zo hysterisch en overdreven wraakzuchtig reageren.
javiera schreef:ja, dat kan natuurlijk ook, maarja dan had hij het eigelijk beter dan gewoon persoonlijk rechtstreeks aan die man moeten geven want hij stond vlakbij het gras te maaien , als hij het zo bedoeld had.......... maar waarom zou hij dan zo snel wegrijden het was toch een wandelaar?? nja gelukkig is er niks aan de hand met de paarden en dat is natuurlijk het belangrijkst !![]()
xx
9166schier schreef:Er staat nu ook wat meer informatie in de krant
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/groni ... ikkeldraad
Hier blijkt toch wel uit dat het toch opzet is! Wat een eikel die man zeg. Ik hoop dat ze hem pakken, maar Nl kennende zal hij wel geen straf hiervoor krijgen. Helaas!