Gaat topspringpaard Okidoki naar Denis Lynch?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Re: Gaat topspringpaard Okidoki naar Denis Lynch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:30

Tjaa... zijn doel was het behalen van de spelen en met een paard als Okidoki had ik dat ook geprobeerd. Nu liggen de verhoudingen heeeel anders en is 4 jaar een lange tijd en een hoop geld... geef hem geen ongelijk.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 00:22

geruchten zijn er snel in de paardenwereld Ja

maar denk wel dat ze het dier verkopen! albert heeft momenteel veel jonge toppers staan Haha!

kwam Arend vanavond nog tegen op concours... zoekt gewoon weer nieuwe talentjes Knipoog

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 00:26

daniella74 schreef:
We moeten ook nog maar afwachten of Albert voorspoedig herstelt. Wim Schroder heeft er ook destijds een harde dobber aan gehad om weer terug te komen.

Een paar dagen geleden zei hij dat hij met 2 weken wel weer op het paard zou zitten...

Zal ik eens bij hem peuteren over Okidoki. Clown

Djuukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 01:21

Natuurlijk geeft niemand ze ongelijk om Okidoki voor zo'n bot te verkopen. Net zo goed als de ruiter kan het paard ook van de ene dag op de andere een been breken..

Maar ik vind het persoonlijk wel een beetje prut dat de fam. Zoer eerst van de daken schreeuwen aan de gehele media en iedereen dat ze nooit paarden verkopen waar de jongens successen mee behalen (en dat ze dat ook nooit eerder gedaan hebben)... Maar nu zullen we dan toch door dat neergezette statement heen moeten kijken? ...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 01:36

Ze zouden goed gek zijn als ze hem niet zouden verkopen. Nu de Spelen niet meer mogelijk zijn, is het een heel duur paard om op stal te hebben staan, en een hele dure biefstuk als er wel wat mee zou gebeuren. Een dergelijk paard valt ook haast niet te verzekeren. Ik zou verkopen!

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 01:40

Citaat:
Natuurlijk geeft niemand ze ongelijk om Okidoki voor zo'n bot te verkopen. Net zo goed als de ruiter kan het paard ook van de ene dag op de andere een been breken..

Kennelijk weet jij meer dan ik Djuukiej .....ik weet namelijk niet wat het bod is

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 08:26

Tja ongelijk kan je iemand nooit geven om zijn paard te verkopen. Zijn paard, kan er mee doen wat ie wil en het gaat inderdaad om veel geld. Maar wat ik zo zoetjes aan wel heel zuur vind is dat het buitenland blijkbaar wel zulke paarden kan aankopen... en zelfs kan houden.

Het is niet zo dat als Okidoki zijn dood in de box ligt dat Zoer 4,5 miljoen kwijt is...dat heeft hij nooit aan dat paard uitgegeven. Als hij bij Denis Lynch dood in de box ligt is de eigenaar WEL 4,5 (of wat het bot dan ook moge zijn) miljoen kwijt. Maar de potentiele kopers schijnen zich daar toch minder druk om te maken.

Helaas zijn er niet veel mensen met geld die een goed paard in Nederland willen houden. Jammer dat Cees Broere alleen in dekhengsten geïnteresseerd is. Gelukkig heeft hij Jazz voor ons behouden. Maar Okidoki gaat.. dat is wel duidelijk.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 08:28

Ik kan me voorstellen dat ze hem wel verkopen. Je bent tenslotte handelsstal en die moeten ook geld verdienen. Natuurlijk is het een bijzonder paard voor Albert, maar hij heeft meerdere paarden. En de OS wilde hij ermee rijden en dat is van de baan. Hij zal vooruit kijken naar de volgende OS en daar een ander paard voor klaarmaken.
Ben ook erg benieuwd aan wie ze hem verkopen.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 09:06

Geef hun niet ongelijk
Sam doet het momenteel ook erg goed en fijn.. daarnaast heeft hij nog genoeg paarden op stal staan.
Natuurlijk is er maar 1 paard zoals Okidoki

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 11:47

Demone schreef:
daniella74 schreef:
We moeten ook nog maar afwachten of Albert voorspoedig herstelt. Wim Schroder heeft er ook destijds een harde dobber aan gehad om weer terug te komen.

Een paar dagen geleden zei hij dat hij met 2 weken wel weer op het paard zou zitten...

Zal ik eens bij hem peuteren over Okidoki. Clown

Dat kan hij wel zeggen maar ik betwijfel het een klein beetje of hij zijn spieropbouw/conditie weer zo snel op het oude niveau heeft. Op een paard zitten is 1, wedstrijden kunnen rijden op dit niveau is 2. Dubbeldam gaat ook niet echt lekker en die dacht ook dat hij wel redelijk snel weer goed zou zijn.