Misschien zijn de twee vogels wel bezweken door de enorme smog van alle uitlaatgassen.
Laten we hopen dat de paarden er GEEN last van zullen krijgen.
Maar beter de smog als de vogelgriep,wat een land zeg...pffff.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
heyitsme schreef:wat ik mij nu afvraag, waarom is de paardensport ook alweer in hongkong en niet in peking zoals de rest?
heyitsme schreef:wat ik mij nu afvraag, waarom is de paardensport ook alweer in hongkong en niet in peking zoals de rest?
gijs schreef:wat ik niet begrijp is dat die vogelgriep het einde betekend voor de paardensport daa'r, terwijl het niet gevaarlijk is voor de paarden
waarom betekend het dan niet het einde van heel de OS
toch niet alleen de ruiters lopen dan gevaar? maar iedereen
Hanmar schreef:Vanessa schreef:Er is weinig nodig he, om de mensen die met de olympische spelen te doen hebben in paniek te krijgen.
2 dode vogels.........
2 dode vogels in een land waar de afgelopen jaren uitbraken zijn geweest van vogelgriep, dat kan muteren tot een virus dat zeer dodelijk kan zijn voor mensen.
Ik ben blij dat ze het controleren. Maar ik stel me even voor hoe het verder moet als het vogelgriep blijkt te zijn. Dan gaat het namelijk niet om 2 vogels maar om een héleboel.
Grootste probleem is dan denk ik niet dat de Spelen, voor zover in Hongkong, afgelast worden, maar dat al die sporters met paarden naar huis toe gaan en dus allemaal het vogelgriepvirus meenemen naar hun eigen land. Hebben we het in één klap wereldwijd.
Lovely schreef:Nee, ik zat vandaag even helemaal in de paarden door het nieuws van de vogelgriep. Het lijkt me voor de topruiters uit de hippische disciplines prettig als de OS en WK in landen worden gehouden waar ook deelnemers vandaan komen. Ze zitten nu ook al apart van de rest van de Olympische kermis, dus dan is een ander land slechts een kleine stap.