Maaike Heethaar: 'Ik heb heel veel geluk gehad'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: Maaike Heethaar: 'Ik heb heel veel geluk gehad'

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:17

Ik weet niet of het wel zo'n vervelend mens is. Misschien heeft ze het ook wel over het paard gehad, maar heeft de verslaggever dat gewoon niet in het artikel opgenomen. Met dat soort dingen kun je niet zo snel conclusies trekken

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:19

Misschien niet, maar door dat artikel komt iemand niet erg sympathiek over in elk geval.
Heb zelf in het (verre) verleden in het modellenwereldje gezeten. Geloof me, daar zaten een types tussen, dat wil je niet weten. Alles voor het uiterlijk, hoor, verschrikkelijk...... Scheve mond
De een nog oppervlakkiger dan de ander. Knipoog

En verder vind ik dit soort programma's ook verschrikkelijk. Gestoord

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:27

Maar als je uit het wereldje komt weet je ook dat niet altijd alles wordt opgeschreven zoals het verteld is (en volledig). Dus om haar nu meteen helemaal met de grond gelijk te maken.... (dat is niet persoonlijk voor jou, Nadya Haha!)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:32

Yinari schreef:
Maar als je uit het wereldje komt weet je ook dat niet altijd alles wordt opgeschreven zoals het verteld is (en volledig). Dus om haar nu meteen helemaal met de grond gelijk te maken.... (dat is niet persoonlijk voor jou, Nadya Haha!)

Oh, er wordt wel onzin geschreven, maar meestal door de roddelbladen en de Telegraaf enzo. Maar er zijn ook veel van die meiden die zichzelf helemaal geweldig vinden en echt alleen maar bezig zijn met zichzelf. Dus ik sta niet te kijken als dit er ook zo eentje is...... Haha!
Bovendien zijn dit geen wereldberoemde types, hoor. Laten we het niet overdrijven.

Overigens werkte ik vooral in Italie, aangezien ze daar mijn lengte nog konden waarderen, zeker in combinatie met mijn blonde haar en blauwe ogen, hahaha.....
Maar wat had ik een hekel aan dat 'werk', deed het er ook maar 'bij', hoor. Ik had liever een ECHTE baan, waar ik mijn hersens bij nodig had, eerlijk gezegd. Knipoog
Als ik nog denk aan dat geslijm van die kerels en aan die rotmeiden in dat wereldje, brrrrrrrr......
Nu ben ik stokoud in hun ogen, whahaha..... Haha!

Wulensa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:07

Ah joh.. Ik heb met verbazing gekeken naar de Toppers. Bijzonder knap hoe die mensen zonder ervaring die paarden rond hebben kunnen sturen. Er is, in mijn ogen, niets mis met een beetje ego - ze hebben het toch maar even gedaan. En vergeet niet dat deze mensen niet de 'jeugd-liefde' voor paarden kennen zoals de meesten op bokt hier. Verder hebben de meeste mensen hier al honderden keren zand van dichtbij bekeken. Wanneer je dit voor de eerste keer (of een van de eerste keren) meemaakt zie je dingen niet zo makkelijk in het juiste perspectief.. Ook vallen moet gewoon worden net als paardrijden - en de toppers hebben daarvoor erg weinig tijd gehad.

Ik neem in ieder geval voor hen allemaal mijn petje af.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:03

Een paard is ook maar een dier, en als je daar op gaat zitten loop je een kans dat je eraf valt..
En tsja als dat pijn doet heb je ff pech.. maar dat is ook zo weer over..
Er zijn ook wel ergere dingen op de wereld dan van de paard afvallen en niet een avond kunnen stappen omdat je in het ziekenhuis ligt..
pfff.. sommige mensen.. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:04

ik neem mijn petje af voor de paardjes die het geruk en gepluk pikken...

Wulensa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:09

runningkawa schreef:
ik neem mijn petje af voor de paardjes die het geruk en gepluk pikken...

Hebben alle manegepaardjes meegemaakt - misschien zelfs die waar jij op reed toen je net begon Knipoog

Daarnaast hebben deze 'beginners' heel deskundige hulp en worden niet overgelaten aan het rondjes hobbelen in de bak zonder dat er iemand wijst op het gepluk.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:51

Ze spreekt dat haar paard de hindernis heeft gesprongen, ze gewonnen zou hebben.......
maar de finisch dan????

Dan kun je toch niet gewonnen hebben??????
Een ruiter die valt wint toch ook niet of zie ik het verkeerd......

Pebbles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:54

Je kunt wel voor hun je petje afnemen, maar dan komt het nog zo over.
Je zult geen superruiter worden van 1 uurtje in week rijden, dat is waar.
Maar je kunt wel met een paard overweg, en rijden kun je dan ook.
Maar goed, als jij het zo vind vind je dat toch?
Ik wou gewoon mijn mening geven.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:02

Ze heeft wel geluk gehad, maar ze had ook aan het paard kunnen denken.. En ga dan eerst de dressuur onder de knie krijgen en dan pas springen..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:43

Ach, doet mij eigenlijk denken aan een programma van Katja Schuurman. Katja en Giels gingen tegen elkaar 'strijden' door wie het beste paard kon rijden in een x aantal dagen. Het was niet om aan te zien, ik ben ontzettend tegen zulke programma's. 'Hé maak het leuk, lachen joh, zet iemand op een paard en filmen maar.' Naar paardlief wordt niet omgekeken.
Zo ook hier, 'kijk mij eens springen'. En als je er afdondert alleen maar bekommeren om je eigen smoeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 08:45

Hmmmm.... ben niet zo'n fan van dit soort programma's. Paarden zijn niet voor amusement, paarden zijn dieren waar met respect mee om moet worden gegaan, geen machines en speeltoestellen. Ik mis dat repect totaal in het programma, en dat maakt me erg misselijk Misselijk
Het geruk, en gepluk en geschop wat die mensen doen.... kan je 100x miss zijn of topper, of wat dan ook, maar mijn respect voor die mensen wordt er niet groter op
Of dat meisje een egocentrische trut is? Wss wel. De andere kant van het verhaal is natuurlijk wel dat 99% van de mensen nogal egocentrisch is Lachen dus of je dat haar kunt verwijten is maar de vraag..... maar dat ze het alleen over zichzelf heeft, en niet eens denkt over hoe het met het paard is.... kun je haar wel verwijten.
Wie weet heeft ze zich wél vreselijk druk gemaakt om het paard, en heeft de verslaggever haar woorden nogal verdraaid.... maar dat lijkt mij niet het geval

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:32

nou talented, kijken we daar heel anders tegen aan Lachen
Ik ben bij een val, ook van handelspaarden, dus waar je ook geen band mee hebt, altijd eerst gaan kijken wat die had als we samen over de grond zijn gegaan.
Ja vind ik echt belangrijker... mag jij raar vinden, ik niet Lachen
En gezien aan de reacties van de mensen hier kijken dus de meeste naar het paard...en dan pas naar hunzelf...en gaan zeker niet lopen jammeren over een dagje uit missen. Dat is wel het laatste waar je aan denkt

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:28

Tsja, als je niet eerst jezelf checkt of je in orde bent, hoe zou je je paard dan kunnen helpen Pas als je zelf in veiligheid bent en nog goed kunt functioneren kun je zo goed mogelijk voor je viervoeter zorgen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:21

Moderatoropmerking:
Ik heb verschillende offtopic en beledigende reacties verwijderd. Zoals al meerdere malen gezegd is kan Maaike Heethaar ook over het paard gepraat hebben maar is dat niet opgenomen in het artikel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:26

beter geen nieuws meer plaatsen of direct een slot erop bij openingspost al?
Over elk artikel wordt gepraat in wat er staat...dat kan altijd zonder dat je precies weet wat er is gezegd...nu is het ineens niet meer oke Verward

komkommertijd? Lachen