Model wordt geplet door paard op Ierse show

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Model wordt geplet door paard op Ierse show

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:32

rockwitch schreef:
Dat had ik dus ook, je ziet dat bit helemaal door zijn mond getrokken zitten. Dan zou ik ook steigeren.

Het is niet de schuld van het model, ik zou me ook vastgrijpen aan wat ik kan als ik zou vallen, dat is een natuurlijke reactie.

De organisatie van de show zou het paard nooit in hebben moeten huren, blijkt maar weer dat paarden geen speelgoedbeesten zijn. Gelukkig dat het goed is afgelopen, ik hoop dat dit een les is, we kennen (waarschijnlijk) allemaal het verhaal (en de vreselijke beelden) nog wel van het paard wat op de catwalk liep en eraf viel en zijn been brak...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:33

Urielle schreef:
Naomi_unique schreef:
De rede dat de ontwerpers van de show een onervaren iemand op dat paard hebben geplaatst, is natuurlijk omdat het een model is.

Er zijn toch ook modellen en knappe actrices ed die wel paardrijden Lachen

Jazeker zijn die er Malin Baryard is ook model.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:43

shit happens... wel sneu vor haar. ze zal goed geschrokken zijn. wat raar dat ze haar gezichtsvermogen verloor etc terwijl er niets aan de hand was?

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:49

Zo zie je maar weer dta een paard niet altijd een speelgoedpaard kan zijn.
Die reactie van haar is wel te begrijpen dat als je valt evenwicht gaat zoeken,je kunt ook dingen doen waarbij je geen besef dat je het doet dus vind dta geen punt om erop uit te barsten.Maar zonder cap en schoenen zou ik alnog ook zeker niet doen,al is het een politie paard of voor een blad,dan kun je beter een rustige plek opzoeken zoals een prive bak waar je er dan zo even op kunt zitten,maar op zulk groot terein,
een paard is een kudde dier is er iets wat ze tegenvalt zullen ze toch een reactie geven al is het een braaf afgericht toppaard.
En ik geloof zeker niet dat geen enkele model paard rijd.
Puur een reactie met een minder leuk gevolg...

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:12

Ze heeft zelf flink aan de teugels getrokken toen het paard begon te bewegen omdat ze bang was te vallen en toen kwam hij omhoog, kan het dier geen ongelijk geven. Het gaat hier overigens niet om een politiepaard, maar om een dier dat bij het leger gebruikt wordt en samengestelde wedstrijden loopt ( eventing horse). Dus ws een hoog in het bloed staand dier.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:13

arm paard...zal wel behoorlijk gescheurde mondhoeken hebben.
tja,niet nadenken geeft ongelukken.gelukkig niets ernstigs.

DraakjeII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:15

Ik denk dat de dame in kwestie van geluk mag spreken over de plaats waar ze terecht gekomen is.
Bij de 2e foto zie je dat het maar weinig had gescheelt of ze had een paar hoefafdrukjes op haar mooie figuurtje staan. Dom van degene die dit bedacht heeft.

Maar ik denk dat ik weet wat het eerste is wat ze gaat doen als ze deze foto's heeft gezien:

Heel hard naar de kapper rennen om die afschuwelijke uitgroei te laten bijwerken Nagelbijten / Gniffelen

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:19

Niet zo vreemd dat ze eronder komt, kijk hoe ze m omtrekt! Boos!
Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:33

Au wat ziet dat er pijnlijk uit voor het paard,nooit aan de teugels blijven trekken als ie omhoog komt.Ja paarden zijn geen popjes en niet voor onkundige mensen.

velvet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:01

moet je maar geen mensen op paarden zetten die er de ballen verstand van hebben, laat het die modellen bij de catwalk houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:05

Tja, domme actie. De titel van het bereicht doet het overkomen alsof het paard haar geplet heeft, terwijl het arme dier gewoon zelf ook gevallen is.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:13

je ziet duidelijk dat het haar fout is ze heeft de hele teugels nog strak

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:33

Tja zonder cap e.d. is het natuurlijkj al vragen om problemen en buiten dat word ik verdrietiger als ik zie hoe dat paard de lucht in getrokken wordt dan wanneer ik iemand op de grond zie liggen. Uiteraard is het geen opzet maar waar is je eigen verantwoordelijkheids gevoel als je zo op een dier gaat zitten dat je niet kent??

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 17:33

sorry, ik kan maar 1 ding zeggen en dat is:
Wat een doos die model en arm paard...
en dat ze haar gezichtvermogen ff verloor kwam waarschijnlijk omdat ze haar ogen dicht deed...echt blondje dus.
Die weet in ieder geval dat een paard geen fashiontoy is en als je veel geld wil verdienen met je mooie koppie er ook risico's aan verbonden zijn. Vind het jammer dat zulke onzin in het nieuws komt.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:10

BrittKitt schreef:
Als je de foto ziet ook, Urielle Nagelbijten / Gniffelen

als je idd naar de foto kijkt lijkt ze hem inderdaad om te trekken,..
arm paard Clown

typisch weer zo'n domme actie,..
blote voeten, geen cap, onervaren ruiter.

ze heeft geluk gehad dat het zo afgelopen is, voor hetzelfde geld was het einde carriere,..

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:30

Nou dat is weer een mazzel dat ze er zo afgekomen is, hopelijk heeft het paard er
ook geen blessures aan over gehouden, die loopt nu denk ik een rondje om modellen heen.....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:40

ikenindi schreef:
shit happens... wel sneu vor haar. ze zal goed geschrokken zijn. wat raar dat ze haar gezichtsvermogen verloor etc terwijl er niets aan de hand was?
Dat kan door de schrik komen. Waarschijnlijk viel ze van schrik flauw, van te voren kun je dan sterretjes zien. Wie weet heeft ze dit opgevat als een verminderd gezichtsvermogen. Knipoog

Verder geen fijn bericht, voor paard én ruiter.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:45

Sorry, maar mag ik even lachen !

Moet je foto 3 zien? Hoezo hairextensions Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen

Erg sneu voor het paard, ik kan geen medelijden hebben met het model! sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:48

arm beest.. ze hadden haar idd moeten zeggen dat ze niet aan de teugels moet gaan hangen, kan het beestje ook geen ongelijk geven, en ze trekt hem idd zelf om, bit word helemaal door zijn mond getrokken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-08 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mr3nt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:49

Wat een geit die Pippa ROFL Beetje t modelletje uithangen. Zonder enige veiligheids voornemens op een paard gaan zitten
En idd sneu voor t paard..

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:54

We zijn wel ineens met zn allen heel erg heilig op bokt zeg. Nu moet ik zeggen dat ik altijd met cap op paard stap, maar er zijn er duizenden die dat niet doen.
Nu is er een model en er gebeurt wat en het is meteen een geit dat ze geen capje op heeft. Wil je een keer bij ons op stal dat komen vertellen aan het merendeel Schijnheilig
Daarnaast, ok, ze zal niet het meest handigst gereageerd hebben, maar de reacties zijn wel weer erg makkelijk. Het bit wordt door zn mond getrokken. Ja, ze gaat met paard en al tegen de grond. Merendeel van de mensen reageert dan niet heel rationeel meer hoor... Of het een verstandige actie was in the first place: nee, denk ik niet. Dat we vanaf de kant allemaal weten dat je een paard dat omhoog komt niet aan zn kop moet trekken is ook een feit.
Maar velen, zeker mensen die het niet zo vaak meemaken, hebben toch als eerste reactie zorgen niet zelf te vallen. En helaas is dat vaak door houvast te zoeken aan de teugels, waardoor je juíst met paard en al gaat..
Al met al dus geen goeie zet nee, maar de beste stuurlui staan duidelijk weer aan wal Haha!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 18:56

het kan nog erger
ik zag gisteren toevallig een filmpje van miss Peru op een paard OP DE CATWALK!
Dier moest aan het einde van de catwalk omdraaien, trapte met het achterbeen naast het podium, viel zijn hele achterhand wel een meter naar beneden, de miss (die kon paardrijden) kukelde het publiek in, paard probeerde weer op podium te klauteren en sloeg toen recht achterover tussen de klapstoeltjes...
Resultaat: hoop tranen, geen ernstig gekwetsten

Mr3nt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:08

Noukie schreef:
We zijn wel ineens met zn allen heel erg heilig op bokt zeg. Nu moet ik zeggen dat ik altijd met cap op paard stap, maar er zijn er duizenden die dat niet doen.
Nu is er een model en er gebeurt wat en het is meteen een geit dat ze geen capje op heeft. Wil je een keer bij ons op stal dat komen vertellen aan het merendeel Schijnheilig
Daarnaast, ok, ze zal niet het meest handigst gereageerd hebben, maar de reacties zijn wel weer erg makkelijk. Het bit wordt door zn mond getrokken. Ja, ze gaat met paard en al tegen de grond. Merendeel van de mensen reageert dan niet heel rationeel meer hoor... Of het een verstandige actie was in the first place: nee, denk ik niet. Dat we vanaf de kant allemaal weten dat je een paard dat omhoog komt niet aan zn kop moet trekken is ook een feit.
Maar velen, zeker mensen die het niet zo vaak meemaken, hebben toch als eerste reactie zorgen niet zelf te vallen. En helaas is dat vaak door houvast te zoeken aan de teugels, waardoor je juíst met paard en al gaat..
Al met al dus geen goeie zet nee, maar de beste stuurlui staan duidelijk weer aan wal Haha!

Ehh sorry hoor, maar je kiest er ook zelf voor om een cap wel of niet op te doen, of niet soms? Dacht zij soms dat een paard nooit wat kan doen ofzo. En met een beetje gezond verstand ( of je nou wel of niet met paarden omgaat ) weet je ook dat paarden niet stokstijf blijven staan.. En dat er vaak genoeg ongelukken mee gebeuren. Of springt zijn ook van een brug als anderen zeggen dat er niks kan gebeuren?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:11

hohoho. interpreteer me niet verkeerd!!
Ik kies idd ook voor een cap, maar ik vind het heeeeeel interessant dat ineens iedereen het ZO dom vindt enz dat ze dat niet op had (IS het ook) maar ondertussen rijdt de halve wereld zonder en je hoort er niemand over.

Mr3nt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 19:13

Tja, ik zou zoiets ook niet zeggen als ik zelf zonder cap zou rijden hoor.. Ik rij áltijd met cap. Terwijl ik toch al bijna 11 jaar rij. Je weet t maar nooit.