Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Dan haal je je paarden toch weg, er is toch altijd wel iemand in de buurt waar je ze even kan stallen.
maarja aan de andere kant als je ze weer neerzet dat komen ze weer.
Ik had idd na de 1e keer al in de sloot gelegen met een end hout en een flinke hagelbuks... en dan maar hopen dat je ze in hun kont schiet.... ook ik heb daar een weekje zitten wel voor over.
Ninx schreef:Dat is echt vlakbij....
Ik ben in staat om idd daar 's nachts te gaan zitten waken....
stinkmodder.... wie zouden dat nu gedaan hebben?
danneke80 schreef:ik denk dat ik je gezelschap kom houden.
Mijn paard staat ook in Naarden. Waar is dat park eigenlijk?
Amy77 schreef:Ninx schreef:Dat is echt vlakbij....
Ik ben in staat om idd daar 's nachts te gaan zitten waken....
stinkmodder.... wie zouden dat nu gedaan hebben?
Nou, ik geef mezelf alvast op als vrijwilliger.... maar goed, ik sta niet voor mezelf in wanneer er daadwerkelijk iemand verschijnt...
Moet wel iemand zijn die erg in de war is.
Wat wel eng is, is dat ik ook begrepen heb dat er wel eens jeugd is die dit soort dingen uithalen.... en dus niet eens een gestoorde volwassene die rijp is voor de tbs kliniek...
danneke80 schreef:ik denk dat ik je gezelschap kom houden.
Lennardi schreef:danneke80 schreef:ik denk dat ik je gezelschap kom houden.
Waar staat jou paard dan in naarden?
Amy77 schreef:Hai Lennardi, zijn het jouw paardjes waar dit afschuwelijke bij is gebeurd? Heb een bericht omschreven, van de voskleurtjes, waar volgens mij 1 kruisin ijslander bij zit..aan je profiel te zien ben jij dat?
Geen idee of het ook dat 'stalletje' is hoor die ik opperde.
Ik heb 2 ijslanders, heb je een hele poos terug gesproken (nogmaals als jij dat bent) op de Overscheenseweg, op zoek naar een rijbak om mn paard in te rijden. Jij kwam toen net langsrijden met je paardjes..
Mocht het om jouw paardjes gaan, wens ik je heel veel sterkte..neem even contact op met Henk ten Napel van stichting zinloos geweld tegen dieren. Hij neemt de mishandeling dan op in de database. Hij is veel bezig geweest met de beul van twente, waar de shetlanders afgeslcht werden en de foetussen eruit gesneden werden..
Ninx schreef:Getver jongens, ik wordt hier zo vreselijk naar van....
@ Lennardi: zou je niet liever willen verhuizen met je pony's? Zou het een soort van verzet kunnen zijn van iemand aan de wijk die zich aan die paarden op die plek stoort? (in zeer extreme zin dan)
Ik kan me voorstellen dat het daar niet meer veilig voelt...
Lennardi schreef:Ninx schreef:Getver jongens, ik wordt hier zo vreselijk naar van....
@ Lennardi: zou je niet liever willen verhuizen met je pony's? Zou het een soort van verzet kunnen zijn van iemand aan de wijk die zich aan die paarden op die plek stoort? (in zeer extreme zin dan)
Ik kan me voorstellen dat het daar niet meer veilig voelt...
Ik moet nu heel eerlijk zijn.
Ik ben daar al een tijdje bang voor dat het iemand is die jaloers is ofzo.
Of iemand die vind dat er stank overlast is ofzo.
Je gaat zulke rare dingen nu denken en mischien zelfs verzinnen van oliebol wat als nu dit of dat het geval is enzo.
Ik wil 1ne kant heel graag weg daar al is het maar een maandje dat ze(de dierren) zelf weer gff tot rust kunnen komen.
Andere kant laat ik me dan ook weg jagen terwijl ik hier zo fijn stond altijd met ze.
Tis erg dubbel.
shanytj schreef:hoi Lennardi, ik wens je sterkte toe!
genezen de meisjes goed?
gaat het wat met jou?
groetjes