Kan me niet voor stellen zoiets te gebruiken bij een paard.. En stel dat ze dit heeft gebruikt ( ook andere ruiters die dit wel eens gebruiken ), vindt ik het heel erg triest..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nowornever schreef:Pallatin schreef:pfffff, wat een lage streek!!! Dan heb je ook geen hart voor je paard en je sport!
Zag idd dat je het net geplaatst had, maar toen was ik denk ik net aan het typen..
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat ze die springschoenen heeft gebruikt.
spicegirl schreef:ik weet niet of jullie wel eens bij een concours geweest zijn, waar de grote namen aanwezig zijn.
je kan echt niet ongezien wat in een tas stoppen. ten 1e moet je net weten welke tas van wie is. de topruiters hebben altijd hun eigen stekkie, en als buitenstaander kan je heus niet hun veewagen/living in, zonder dat iemand je ziet. ze hebben altijd massa personeel mee, en die paarden worden niet onbeheerd achter gelaten.dus dan zou je moeten, als er daadwerkelijk niemand kijkt, de weg weten waar de tas ligt, van wie hij is, en dan erin doen (draag je die dingen zelf ook in een tas?), en dan ongezien wegkomen?? never nooit niet.!!
tenzij het nieuwe vervaardigde martelwerktuigen zijn, moet er DNA van een paard aanzitten. laat ze daar maar naar kijken!
spicegirl schreef:zit je bij de top??
ik ben sowieso geen engelse ruiter (wel geweest),maar als ik een wedsrijd heb, zit er echt niemand aan mn spullen. of ik ben erbij, of alles zit achter slot en grendel....
spicegirl schreef:dan moet je weten dat zeker de topruiters zuinig zijn op hun spullen.niemand legt zn tassen op een hoop. alles houden ze netjes in hun eigen vrachtwagen/living.onder toeziend oog.
passiepeer schreef:Zodra het paard een balk raakt bij de sprong, prikken de pinnen in zijn been. Paard zal de daaropvolgende keer wel uitkijken dat hij de balk laat liggen.
spicegirl schreef:een groom neemt geen tas mee naar t voorterrein, als ie t wel zou doen, kan ie de tas toch vasthouden?. een ruiter ook niet, hij zit toch op t paard?
wat zou er in die tas moeten zitten? persoonlijke spulletjes?(make up/rijbewijs/girokaart?) dat neem je niet mee naar t voorterrein..borstels? reserve hoofdstel? ik kan me daar nix bij voorstellen, sorry.
en springen is bij eventing een belangrijk onderdeel. gezien de springstijl van de paarden (onnatuurlijke beenhouding) worden wel degelijk dezelfde methodes gehanteerd.
enigste fout die zij gemaakt heeft t.o.v. de rest; ze is zo stom geweest om t mee te nemen.
nowornever schreef:spicegirl schreef:dan moet je weten dat zeker de topruiters zuinig zijn op hun spullen.niemand legt zn tassen op een hoop. alles houden ze netjes in hun eigen vrachtwagen/living.onder toeziend oog.
Nou ik heb daar een hele andere mening over. En ik heb het toch van heel dicht bij meegemaakt.