Anky: "Hong Kong heeft echt de strengste regels ooit!"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EeCee

Re: Anky: "Hong Kong heeft echt de strengste regels ooit!"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:46

Ai, ik bekeek de kwestie ook wel aardig vanuit onze/mijn 'culturele' opvatting (alsof die af en toe zo lekker is Nagelbijten / Gniffelen ). Inderdaad, het is een mega groot land met veel bewoners. Communistisch, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
Ik bedenk wel eens waar je gelukkiger van kan zijn. Roeien met de riemen die je hebt en verder niet al te veel zorgen, of die idiote maatschappij/bestuursvorm hier bij ons. Regeltjes, regeltjes, belastingen voor de raarste dingen en volksvertegenwoordigers die niet weten wat ze vertegenwoordigen...

Gek genoeg vind ik die 1 kind regeling niet eens zo gek. We willen de aarde 'redden' en fokken ondertussen doodleuk door... (maar das een hele andere discussie Knipoog )

Tibet, een traan in m,n hart. Één van de landen waar ik nog graag naar toe wil...

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 10:54

Heb er ook wel dingen over gehoord dat het er niet helemaal leuk aan toe gaat daar in China. Dat er hele sloppewijken gesloopt moesten worden omdat het OS stadion daar moest komen. Dat is wel heel erg jammer!

Maar ja ff ontopic: We gaan het helemaal redden met ons team! We gaan voor GOUD!!!!!!!

weet iemand trouwens wanneer de dressuur op tv komt of is dat nog niet bekend???

shifratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 14:54

Equinecoach schreef:
sterre2007 schreef:
Ongekend, zulke veiligheidseisen!

Moeten we in Europa ook maar gaan doen met alles wat uit China komt.......

Sterkte Olympisch Team met de laatste voorbereidingen!

Best wel ironisch, ja.

Zij exporteren kinderspeelgoed met kankerverwekkende stoffen wat óók nog 's in elkaar wordt gezet door 5 jarige kindjes.
En 'ons' zeer verantwoorde en sterk gecontroleerde voedsel moet dáár in quarantaine.

China probeert heel hard om mooi weer te spelen. Als de spelen zijn afgelopen gaan ze weer over tot de orde van de dag... Bevolking onderdrukken...

Helemaal mee eens. Krom allemaal he Boos!