Piet Raijmakers wil niet als reserve mee naar Hong Kong

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: Piet Raijmakers wil niet als reserve mee naar Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:19

nowornever schreef:
Hij vind de OS zeker niet tegen vallen. Het was zijn mooiste sportmoment uit zijn carriere (1992). Hij zou er alles voor over hebben nog 1 keer een stunt uit te halen. Hij zei mij 4 jaar geleden toen ik bij hem ging werken nog 1 keer wil ik pieken en niet als vijfde. Maar hij heeft te veel gepresteerd in zijn leven om als "speelpop" mee te gaan. En of jullie dit nou begrijpen of niet dat doet er niet toe het gaat er om dat hij en rob het begrijpen.

Ik begrijp het wel.
In 96 was hij ook al reserve volgens mij en deed hij meer dienst als soort hoofd gezelligheid om de sfeer enigszins luchtig te houden met de persoonlijke vetes die er toen speelden in het hele team.

Overigens is het nog maar de vraag of AH tegen de druk op kan. Destijds zat ze met Hascal in het team op het EK in eigen land en toen kon ze het zeker niet. Heb niet de indruk dat ze wat dat betreft tussen toen en nu echt heeft verbeterd. MH weet je ook niet van hoe die zich houdt, die kan ook zomaar pap in de knieen krijgen. Het zou handig zijn als er een oudgediende tussen zit. Je zal maar weer met een afgekeurd paard zitten of met een ingezakte moraal en met alle respect lijkt Gerco mij niet de man om een team er doorheen te trekken aan het ontbijt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 21:21

Daarom hebben we Albert nodig Haha! Maar Pietje mag ook wel mee hoor Schijnheilig
Nee, even serieus. Ik kan het me best voorstellen Ja Hij is nu al een aantal keer reserve geweest, en hij heeft de kwaliteit om in het team te zitten.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:23

Nee daar is Gerco niet de ideale man voor. Maar rob heeft aan het begin gezegd een aantal routinees erbij te willen hebben. Nu is zijn ding wel veranderd nu jeroen er niet bij kan zijn. Maar ben heel benieuwd wat hij uiteindelijk beslist en hoe het in HK vergaat.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:30

nowornever schreef:
Nee daar is Gerco niet de ideale man voor. Maar rob heeft aan het begin gezegd een aantal routinees erbij te willen hebben. Nu is zijn ding wel veranderd nu jeroen er niet bij kan zijn. Maar ben heel benieuwd wat hij uiteindelijk beslist en hoe het in HK vergaat.

Moet Rob ze wel hebben. Ik heb eens het lijstje door zitten lezen en ik werd er niet echt vrolijk van. Alle mannen met het heilige vuur zijn er uitzoals het er nu naar uit ziet of geen echt reeele optie. We gaan nu al terugvallen op LvA opde long list, werkelijk een topruiter maar kan het ook mee vriezen of dooien (en meestal dooien helaas). Maar ook weer geen man voor een spetterende peptalk aan het ontbijt. Bruggink weer wel maar geen reeele optie met Wings denk ik, OS komen te vroeg.

Als Bokt-advies comitelid zou ik AH toch thuis laten, LT mee als reserve en PR als 4e man.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:32

Leon vind ik ook een goede kandidaat Ja

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:34

Ik ga voor Piet, Gerco, Vincent en Albert. Oke als het echt niet gaat lukken met albert ga ik voor Marc en Leon. Vind olaf de laatste tijd wel erg goed lopen. Opium is goed maar gaat toch niet helemaal mijn voorkeur naar uit. En al helemaal niet naar LvA.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:35

nowornever schreef:
Ik ga voor Piet, Gerco, Vincent en Albert. Oke als het echt niet gaat lukken met albert ga ik voor Marc en Leon. Vind olaf de laatste tijd wel erg goed lopen. Opium is goed maar gaat toch niet helemaal mijn voorkeur naar uit. En al helemaal niet naar LvA.

Ik ben bang Albert t niet gaat worden, zo ja ga ik voor het zelfde kwartet, zo niet ga ik voor Leon ipv Albert. Olaf is volgens mij meer steady als opium. en Leon kan het wel aan gok ik.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:36

ik ben het met je eens nowornever... en dan als albert uitvalt leon als vaste keuze en marc als reserve

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:39

Zullen we Rob dan maar bellen dat we een team hebben samengesteld voor hem

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:39

Strak plan Ja

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:42

nowornever schreef:

goed plan, scheelt hem een hoop grijze haren!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:43

Noukie schreef:
nowornever schreef:

goed plan, scheelt hem een hoop grijze haren!

Maar die grijze haren zijn te verven. Verf ze graag oranje met goud voor hem. En nog gratis ook.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 21:43

En Milano en Lincoln? Die doen het toch ook redelijk dacht ik.
Kunnen we die niet bij een paar ruiters onder brengen? Haha!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:44

Als het niet zo kort dag was Haha!

daniella74

LvA moeten kleine kinderen als groot stylvoorbeeld boven hun bed hangen maar hij kan parkeren als de beste en vooral op momenten dat wij dat echt niet willen zien. Ik blijf het een van de beste ruiters ter wereld vinden ookal maak ik soms harde grappen aan zijn adres maar het komt er maar niet uit.

Ik ben bang dat Opium een beetje hetzelfde heeft als een niet nader te noemen andere bruine hengst vorig jaar en dat het gewoon op is in HK. Leon heeft altijd moeten vechten voor waar hij nu is en die gaat echt niet in een hoekje staan janken om zijn moeder als het spannend wordt. Voorn ben ik absoluut geen fan van en ik vind Curtis ook niet slecht al sdat andere paard niet kan.

Mijn team: Albert (de soep staat te pruttelen), Gerco, Vincent, Piet en Leon als reserve
Alternatief als de groentesoep niet werkt: Gerco, Vincent, Piet, Leo en Marc als reserve.

Rob wordt wel ongelooflijk grijs zag ik gisteren. Wie van dit advies comite gaat bellen Clown

Samy

Kan je Okidoki ook wel onder brengen bij een ander Lachen Als Albert niet op tijd fit is

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:46

Samy schreef:
Kan je Okidoki ook wel onder brengen bij een ander Lachen Als Albert niet op tijd fit is

Nee, ze moeten zich dan wel als combinatie hebben gekwalificeerd tenzij Oki het officiele reservepaard wordt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 21:47

daniella74 schreef:
Ik ben bang dat Opium een beetje hetzelfde heeft als een niet nader te noemen andere bruine hengst vorig jaar en dat het gewoon op is in HK. Leon heeft altijd moeten vechten voor waar hij nu is en die gaat echt niet in een hoekje staan janken om zijn moeder als het spannend wordt. Voorn ben ik absoluut geen fan van en ik vind Curtis ook niet slecht al sdat andere paard niet kan.

Nou ben ik toch wel benieuwd naar die bruine hengst Haha!
Overigens vind ik Opium de laatste tijd wel erg constant springen.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:47

Samy schreef:

Zal ik hem anders starten Clown

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:48

nowornever schreef:
Maar die grijze haren zijn te verven. Verf ze graag oranje met goud voor hem. En nog gratis ook.

Leg dat ook gelijk voor als die gebelt wordt Knipoog

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:48

Cayenne schreef:
daniella74 schreef:

Nou ben ik toch wel benieuwd naar die bruine hengst Haha!
Overigens vind ik Opium de laatste tijd wel erg constant springen.

Volgens mij viel hij in Geesteren nogal tegen?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:49

Dat wordt een bijzonder gesprek Clown

Peerd van AH Cayenne.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 21:49

Gaan we Bokt's Okidoki weer uit de kast trekken? Haha!

Ik ben benieuwd hoe lang Piet sr. nog een carriere als springruiter gaat ambieren. Hij is toch niet meer een van de jongste. Ik geloof niet dat hij er over 4 jaar nog actief bij is.

@Charles, dat wel, maar in Aken was hij weer erg goed dacht ik (of was het rotterdam Blond )

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:50

Cayenne dan moet ie wel starten onder die naam he?
Bokt's Okidoki ...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:52

Ik vind Opium een goed paard maar heb al wel vanaf het begin mijn twijfels voor OS. Maar ik zou niet voor curtis gaan als alternatief van rascin dan ga ik toch voor olaf.

Cayenne hij zou algelopen jaar zijn gestopt maar overgehaald door te rijden tot HK en hij stopt daarna.