nowornever schreef:Hij vind de OS zeker niet tegen vallen. Het was zijn mooiste sportmoment uit zijn carriere (1992). Hij zou er alles voor over hebben nog 1 keer een stunt uit te halen. Hij zei mij 4 jaar geleden toen ik bij hem ging werken nog 1 keer wil ik pieken en niet als vijfde. Maar hij heeft te veel gepresteerd in zijn leven om als "speelpop" mee te gaan. En of jullie dit nou begrijpen of niet dat doet er niet toe het gaat er om dat hij en rob het begrijpen.
Ik begrijp het wel.
In 96 was hij ook al reserve volgens mij en deed hij meer dienst als soort hoofd gezelligheid om de sfeer enigszins luchtig te houden met de persoonlijke vetes die er toen speelden in het hele team.
Overigens is het nog maar de vraag of AH tegen de druk op kan. Destijds zat ze met Hascal in het team op het EK in eigen land en toen kon ze het zeker niet. Heb niet de indruk dat ze wat dat betreft tussen toen en nu echt heeft verbeterd. MH weet je ook niet van hoe die zich houdt, die kan ook zomaar pap in de knieen krijgen. Het zou handig zijn als er een oudgediende tussen zit. Je zal maar weer met een afgekeurd paard zitten of met een ingezakte moraal en met alle respect lijkt Gerco mij niet de man om een team er doorheen te trekken aan het ontbijt.