Ook het beste paard van Piet Raijmakers niet fit genoeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: Ook het beste paard van Piet Raijmakers niet fit genoeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 19:59

Oliver liep helemaal niet goed de laatste tijd en er is met harry in overleg met rob besluiten niet naar HK te gaan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:03

Vind het heel erg balen, hij liet zich dit weekend namelijk goed zien, ben nu erg benieuwd naar het team, aangezien vd Vleuten het ook goed deedt vandaag!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:07

Ik ben ook erg benieuwd wat het team gaat worden.. Vond Angelique vandaag niet echt sterk rijden, maar er staat natuurlijk ook wel veel druk op.. Berlin hou ik mijn hart ook voor vast, schijnt dat ie thuis op stal ook redelijk wat klungelt. Armani sprong vandaag super, evenals olaf en rascin.. Piet is wel een echte teamplayer, dus wie weet is er voor hem nog een plek.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:32

Volgens mij is Albert Zoer v/d partij.Is een type die zich vermant en ondanks de pijn zijn rondjes doet.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:48

malloesje schreef:
Ik ben ook erg benieuwd wat het team gaat worden.. Vond Angelique vandaag niet echt sterk rijden, maar er staat natuurlijk ook wel veel druk op.. Berlin hou ik mijn hart ook voor vast, schijnt dat ie thuis op stal ook redelijk wat klungelt. Armani sprong vandaag super, evenals olaf en rascin.. Piet is wel een echte teamplayer, dus wie weet is er voor hem nog een plek.

Rascin heeft niet gelopen. En vind het net uitgedrukt dat angelique niet echt sterk reed. En wat betreft Berlin heeft vaker zo`n periode maar ben wel benieuwd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 20:50

Ik vraag me eigenlijk af of Berlin tijdelijk uit de dekdienst wordt gehaald wanneer hij naar Hong Kong gaat?

Ik bedoel, overduidelijk dat hij niet zal dekken wanneer hij in Hong Kong is Clown Maar in aanloop naar de Spelen lijkt hij nu ook niet helemaal fit. Dekt hij op het moment nog steeds?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 20:51

idd.. het was curtis Bloos! Ik ben ook erg benieuwd. Ik wacht donderdag in spanning af wat het gaat worden

Berlin dekt alleen in de winter en sperma wordt dan ingevroren..

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 21:21

Mooie ritten waren erbij
Jur deed ut ook weer erg leuk Ja

angelique had de smoor erin.. goed balen voor haar.. hij wou gewoon ff niet meer. Marc reed ook netjes net een pech balkje

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 23:01

ik had ook erg gehoopt dat piet erbij zit, die heeft genoeg ervaring om zo'n team zonder jeroen en albert er bovenop te houden..

Curtis doet het of super of hij haalt paar naar beneden, niet constant idd.. Ik dacht dat rascin weer helemaal fit was na die lichte blessure eigenlijk

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 00:15

damour schreef:
Volgens mij is Albert Zoer v/d partij.Is een type die zich vermant en ondanks de pijn zijn rondjes doet.

Maar het moet wel mogelijk zijn!
En ik twijfel daar toch een beetje aan (je hebt zo ook geen fijne voorbereiding)

Wel heel jammer zo vlak voor de OS!
Al blijf ik wel duimen voor de jonkies.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:51

rocky21 schreef:
Ik vind het erg jammer dat niemand meer denkt aan Harrie Smolders en Oliver Q. Is toch een zeer goede combinatie. Normaal gesproken altijd een zeer constante factor. Zou bijna denken dat Ehrens iets tegen deze combinatie heeft want hoewel ze altijd zeer goed presteren heeft Ehrens het er nooit over! Jammer!

Paard is ook niet helemaal goed, hij is daarom een week of 2 geleden afgevallen. Harries tijd komt nog wel. Zou het wel heel gaaf vinden voor Thijssen als hij mee mag.
Krijg beetje de indruk dat bepaalde mensen niet van vorig seizoen hebben geleerd.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 16:56

Cayenne schreef:
Toch vind ik Opium ook een heel fijn paard.

Ik ben bang dat Albert er ook niet bij gaat zitten, maar laten we de hoop nog niet opgeven!

Ik vind hem tegenvallen. Paard lijkt helemaal niet blij met een ruiter op zijn rug en ze hebben vrij vaak balken.

Als Albert ook niet mee gaat dan denk ik niet dat er nog wat in zit voor NL, alle betere paarden hebben nu opgezegd. Moet wel een wonder zijn willen ze nu nog een medaille krijgen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:04

daantjuhhh schreef:
damour schreef:

Maar het moet wel mogelijk zijn!
En ik twijfel daar toch een beetje aan (je hebt zo ook geen fijne voorbereiding)

Wel heel jammer zo vlak voor de OS!
Al blijf ik wel duimen voor de jonkies.

Vergeet niet dat het een dubbele breuk is waarvan een in het dijbeen, dat is niet iets waarmee je je rondje doet ondanks de pijn.
Ik hoop van harte dat hij meedoet maar hij kijkt waarschijnlijk wel verder dan de OS en hij wil vast nog langer mee met Okidoki, dan maar geen OS, is niet het einde van de wereld voor hem.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:18

daniella74 schreef:
Krijg beetje de indruk dat bepaalde mensen niet van vorig seizoen hebben geleerd.

Dat was ook mijn eerste gedachten

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:20

Maar Rascin is weer fit Haha! Gelukkig!!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 23:23

Concurrentie op t verkeerde been zetten! Piet gaat gewoon mee!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 12:23

nowornever schreef:
Hij zei de straks dat het best mogelijk is dat hij aan start kan komen. Hij brak zelf toen ook zijn been de zelfde breuk als albert en hij reed met twee weken weer lichtjes.

Bizar eigenlijk, rijden met een gebroken been.. Ik snap niet dat een othopeed daar aan meewerkt, weer rijden gaat toch ten kosten van het herstel? Met alle gevolgen van dien?

Ik vind het van de ruiter(s) in kwestie eigenlijk ook maar dom, als er weer wat mis gaat is er nog meer schade..

Wel erg zonde dat er steeds minder ruiters aan de start kunnen verschijnen..

zoepahhpaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:53

daniella74 schreef:
rocky21 schreef:
Ik vind het erg jammer dat niemand meer denkt aan Harrie Smolders en Oliver Q. Is toch een zeer goede combinatie. Normaal gesproken altijd een zeer constante factor. Zou bijna denken dat Ehrens iets tegen deze combinatie heeft want hoewel ze altijd zeer goed presteren heeft Ehrens het er nooit over! Jammer!

Paard is ook niet helemaal goed, hij is daarom een week of 2 geleden afgevallen. Harries tijd komt nog wel. Zou het wel heel gaaf vinden voor Thijssen als hij mee mag.

Hmm..weet niet of Harrie nog wel mee wil..zijn vader ligt met een ernstig gebroken nek in het ziekenhuis :| , 2 weken terug zeeer ongelukkig met paard door de hindernis gevallen.