Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malloesje schreef:Ik ben ook erg benieuwd wat het team gaat worden.. Vond Angelique vandaag niet echt sterk rijden, maar er staat natuurlijk ook wel veel druk op.. Berlin hou ik mijn hart ook voor vast, schijnt dat ie thuis op stal ook redelijk wat klungelt. Armani sprong vandaag super, evenals olaf en rascin.. Piet is wel een echte teamplayer, dus wie weet is er voor hem nog een plek.
damour schreef:Volgens mij is Albert Zoer v/d partij.Is een type die zich vermant en ondanks de pijn zijn rondjes doet.
rocky21 schreef:Ik vind het erg jammer dat niemand meer denkt aan Harrie Smolders en Oliver Q. Is toch een zeer goede combinatie. Normaal gesproken altijd een zeer constante factor. Zou bijna denken dat Ehrens iets tegen deze combinatie heeft want hoewel ze altijd zeer goed presteren heeft Ehrens het er nooit over! Jammer!
Cayenne schreef:Toch vind ik Opium ook een heel fijn paard.
Ik ben bang dat Albert er ook niet bij gaat zitten, maar laten we de hoop nog niet opgeven!
daantjuhhh schreef:damour schreef:Volgens mij is Albert Zoer v/d partij.Is een type die zich vermant en ondanks de pijn zijn rondjes doet.
Maar het moet wel mogelijk zijn!
En ik twijfel daar toch een beetje aan (je hebt zo ook geen fijne voorbereiding)
Wel heel jammer zo vlak voor de OS!
Al blijf ik wel duimen voor de jonkies.
daniella74 schreef:Krijg beetje de indruk dat bepaalde mensen niet van vorig seizoen hebben geleerd.
nowornever schreef:Hij zei de straks dat het best mogelijk is dat hij aan start kan komen. Hij brak zelf toen ook zijn been de zelfde breuk als albert en hij reed met twee weken weer lichtjes.
daniella74 schreef:rocky21 schreef:Ik vind het erg jammer dat niemand meer denkt aan Harrie Smolders en Oliver Q. Is toch een zeer goede combinatie. Normaal gesproken altijd een zeer constante factor. Zou bijna denken dat Ehrens iets tegen deze combinatie heeft want hoewel ze altijd zeer goed presteren heeft Ehrens het er nooit over! Jammer!
Paard is ook niet helemaal goed, hij is daarom een week of 2 geleden afgevallen. Harries tijd komt nog wel. Zou het wel heel gaaf vinden voor Thijssen als hij mee mag.
Krijg beetje de indruk dat bepaalde mensen niet van vorig seizoen hebben geleerd.