Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn merrie was een vreselijk ZE geval en we hebben van alles geprobeert. Op een gegeven moment moest de da van alles in haar spuiten waaronder ook pretnison en allemaal andere soorten troep om de jeuk toch een beetje in de hand te houden. Eigenlijk wist ik het niet meer met haar, de deken op werkte niet en altijd maar een triest paard op stal met enorm veel jeuk 
  Tot We  vorig jaar gestart zijn met het middel en mijn merrie is zowel van haar exeem af (kan gewoon zonder deken staan) en is ook lichamelijk er veel beter van geworden. Mijn merrie kwakkelde veel met haar gezondheid en was triest door de jeuk en nu staat er gewoon een vrolijk paard weer met de oortjes erop lekker baldadig en zonder jeuk en met een bos manen alweer 
 Ik ben dus helemaal enthousiast 
 en raad het iedereen aan! De prijs is nog helemaal niet bekend dus hoe jullie aan de 125 euro per maand komen weet ik niet, dit gaat via de DA die gaan straks een prijs maken. Verders is het niet alleen olie. Het bestaat uit een poeder en een olie, en de kuur is voor 50 dagen

Jeetje Iesolde, dat is wel een enorme verandering zeg! 
                                                         kinscem schreef:hmmmm, en hoe zit dat nou met het verhaal van Leen Taal? Daarvan waren ook reacties dat het echt hielp, maar ook racties dat het oplichting was. Dat spul was ook duur.
Als ik de berichten lees van zonnebloemolie, eiwitten en aminozuren, klinkt mij dat ook dubieus, zeker voor die prijs.
kinscem schreef:hmmmm, en hoe zit dat nou met het verhaal van Leen Taal? Daarvan waren ook reacties dat het echt hielp, maar ook racties dat het oplichting was. Dat spul was ook duur.
Als ik de berichten lees van zonnebloemolie, eiwitten en aminozuren, klinkt mij dat ook dubieus, zeker voor die prijs.

Djeenie schreef:Iesolde; Wat een schitterend resultaat! Klopt het dat het poeder het hele jaar door gegeven moet worden, uiteraard in verminderde dosis in de winter? Dat is wat ik uit het artikel begrepen heb...
Ik dacht dat je paard ook gerust zonder dekens de weide op kon dan
 Mijn merrie loopt heerlijk zonder zon afschuwelijke deken rond, mijn ervaring met die akelige dekens is dat het paard het vreselijk vind en er toch wel onder zweet of klam aanvoelt. Hier geen deken meer 
                                                         Banjer schreef:zonder deken... das mooi! maar moeten ze opgestald worden met schemer enzo, of kunnen de paarden met dit middel ook dag en nacht buiten blijven?