Niet dat je ook maar iets misdaan hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:lekker paardvriendelijk in 3 dagen op een evenement![]()
![]()
doet Gert van het Hof ook, en daar vallen alle robberts, voest mensen met bosjes over dat dit niet kan
beetje meten met twee maten denk ik zo
annemariev schreef:Het is goed om altijd sceptisch en kritisch te zijn. De tekst is op horse-event.nl ieg aangepast.
Groeten,
Annemarie
KiWiKo schreef:HIhi Nu is het net of ik er iets "tegen" heb....... maar zo ik het niet hoor![]()
IK vind het alleen frappant dat een Gert (die gewoonweg op een paard gaat zitten en wel ziet waar het schip strand, ook zonder enige dwang, want ik heb Gert nog nooit boos zien worden...... terwijl hij imo (zeker bij de corrigeerders) best wel eens in had mogen komen) echt BAKKEN kritiek over zich heen krijgt als hij aux plain public een paard corrigert of zadelmak maakt en bij Annemarie de OOOOH'S en AAAAH's niet van de lucht zijn![]()
DAT bevreemd mij, beide mensen zijn kundig........ en doen in principe het zelfde
Ik moet zeggen dat ik altijd geniet als ik Get bezig zie, en dat zal niet minder zijn als ik Annemarie bezig zie.......
Maar het eerst volgende "laten we Gert afbranden" topic ga ik deze wel even in de groep smijten
KiWiKo schreef:HIhi Nu is het net of ik er iets "tegen" heb....... maar zo ik het niet hoor![]()
IK vind het alleen frappant dat een Gert (die gewoonweg op een paard gaat zitten en wel ziet waar het schip strand, ook zonder enige dwang, want ik heb Gert nog nooit boos zien worden...... terwijl hij imo (zeker bij de corrigeerders) best wel eens in had mogen komen) echt BAKKEN kritiek over zich heen krijgt als hij aux plain public een paard corrigert of zadelmak maakt en bij Annemarie de OOOOH'S en AAAAH's niet van de lucht zijn![]()
DAT bevreemd mij, beide mensen zijn kundig........ en doen in principe het zelfde
Ik moet zeggen dat ik altijd geniet als ik Get bezig zie, en dat zal niet minder zijn als ik Annemarie bezig zie.......
Maar het eerst volgende "laten we Gert afbranden" topic ga ik deze wel even in de groep smijten
annemariev schreef:Niemand heeft mij ooit horen beweren dat een paard nadat wij er 1 keer mee gewerkt hebben klaar is. Dat is geen realiteit. Volgens mij zijn we het dus eens. Wij starten alleen geen paard in een stal, omdat wij dat niet veilig vinden. Iedereen heeft zijn eigen overtuigingen wat wel en niet werkt. Wat belangrijk is dat je begrijpt dat er meerdere wegen zijn. Ik ken heel veel mensen die fantastisch werk doen met paarden en kan daar erg van genieten en veel van leren.
Annemarie