Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:OOOOEEEE dis nit verstandig van meneer Voorn![]()
![]()
want daar weet ik ook nog wel wat minder grappige dingen over te vertellen............ Niet een handige zet.......
Marjo_x schreef:Zo kan ik ook wel roepen dat ik allerlei smerige feiten weet
CharleyT schreef:Doodzonde voor haar eigen reputatie dat Anky er zo fel op reageert, laat ik het zo maar noemen.
Marjo_x schreef:Dus wel schreeuwen dat je "Smerige" verhalen over hem hebt/weet, maar verder niks uitleggen ?Dat is ook niet netjes in mijn ogen .. Mijn verbeelding kan dr namelijk heel wat bij verzinnen
KiWiKo schreef:Marjo_x schreef:Dus wel schreeuwen dat je "Smerige" verhalen over hem hebt/weet, maar verder niks uitleggen ?Dat is ook niet netjes in mijn ogen .. Mijn verbeelding kan dr namelijk heel wat bij verzinnen
Ga er nou maar van uit dat ALLE topruiters ergens wel een skelet in de kast hebben........ ALLEMAAL!
Arabesk schreef:KiWiKo schreef:
Ga er nou maar van uit dat ALLE topruiters ergens wel een skelet in de kast hebben........ ALLEMAAL!
Zal gezellig zijn in de kasten tussen al de rammelende botten
KiWiKo schreef:sommige hebben een heel kerkhof in die kast
Arabesk schreef:Misschien kun je je beter eens achter je oren krabben als zoveel mensen commentaar hebben.
Bovendien als je zó goed bent als Anky kan je vast ook wel zonder die rollkur
Marjo_x schreef:Dus wel schreeuwen dat je "Smerige" verhalen over hem hebt/weet, maar verder niks uitleggen ?Dat is ook niet netjes in mijn ogen .. Mijn verbeelding kan dr namelijk heel wat bij verzinnen
slimmerik schreef:Oeh met iedere andere ruiter had ik me nog ff achter de oren gekrabt maar Albert is een klucht op zichzelf.
Zelden iemand zo grof en lomp zien rijden op het inspring parcours en wedstrijd parcours. Man, het paard heeft het bit dan bijna via het gehemelte onder de ogen zitten.
Triest om zo aandacht te vragen.
Arabesk schreef:KiWiKo schreef:sommige hebben een heel kerkhof in die kast
bierdopjes op springbalken of zoiets, hoe zat dat ook alweer
Arabesk schreef:geef es voorbeelden zonder namen te noemen...
of misschien wil ik niet eens weten welke creatieve uitvindingen sommigen hebben..