Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

JaSmIJnJ schreef:@ Weltevreden: er werd toch al gezegd dat ze een cap ophad waarom moet je dan weer zon reactie plaatsen!?!

xkusssx schreef:Meisje op mijn werk is haar achternichtje hoorde het net van haar:
Zij hoorde het ook net pas en heeft haar broer aan de telefoon gehad uurtje terug: op 3 plaatsen bloedingen in haar hoofd en haar linker/rechter (weet niet meer welke) kant van het lichaam valt elke keer even weg. Ze hebben vandaag gezegd dat het nog wel goed gaat komen maar dat ze er misschien niet als dezelfde persoon uit komt (maar dat lijkt me meer dan logisch).
*dat is wat ik heb gehoord uurtje terug.
xkusssx schreef:Weet natuurlijk niet waar aika haar info van heeft aangezien het van haar kant minder heftig klinkt. Ben eigenlijk wel benieuwd.
En hoop natuurlijk ook dat het meevalt.
Het is achter de mc.donalds gebeurd dicht bij het huis van het
meisje en naar wat ik begrepen heb is het paard naar huis gerend. Hoorde dat hij bokte en dat het meisje er aan de kant van de vrachtwagen is afgevallen.. en dat ze nog heel lang zo heeft gelegen omdat de trauma heel voorzichtig moest zijn en haar bijna
niet aan durfden te raken?? Broer vertelde dat hij nog nooit zo'n naar beeld had gehad zijn zus die daar lag met allemaal
?slangetjes? en dingen.