Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daniellev schreef:Ja dat soort dingen blijven altijd moeilijk. Ik weet het niet of ik dat zou doen. Je kind krijg je er niet mee terug, maar om nieuwe ongevallen te voorkomen (of is de stapmolen inmiddels weg of aangepast?) kan ik me voorstellen dat je wilt dat er maatregelen worden genomen.
Borg schreef:Ik heb mij vroeger helemaal wild geergerd op de manege aan moeders (meestal moeders ja) die aan de bakrand stonden te kijken en vervolgens een ander kind dat met frisse tegenzin mee moest aan zijn/haar lot overlieten.
De manegedieren stonden daar in boxen die aan de voorkant gewoon een ketting hadden, dus daar kroop dat spul soms gewoon onderdoor, of nog erger, ze liepen te rennen en te gillen naar elkaar of pony's paarden te sarren met een gevonden zweep.
Het personeel had er soms zijn handen vol aan. Nog een wonder dat daar nooit ongelukken van zijn gekomen.
Er is ook weleens aandacht aan besteed in de nieuwsbrief en dan ging het weer even goed.
Een manege is een totaal ongeschikte plek om een kind alleen rond te laten rommelen!!!
Daniellev schreef:Geloof jij alles wat je hoort?