Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Van de 128 door dieren veroorzaakte dodelijke ongelukken zijn er ruim 40 veroorzaakt door paarden. Haaien wisten 11 mensen te doden, en krokodillen/alligators 4. Slangen brachten 8 mensen om het leven, en spinnen hielpen 3 mensen om zeep
pastel schreef:Citaat:Van de 128 door dieren veroorzaakte dodelijke ongelukken zijn er ruim 40 veroorzaakt door paarden. Haaien wisten 11 mensen te doden, en krokodillen/alligators 4. Slangen brachten 8 mensen om het leven, en spinnen hielpen 3 mensen om zeep
Dan vind ik 40 nog relatief (begrijp me niet verkeerd elk ongeval is er 1 teveel)weinig als je al ziet dat haaien er 11 op hun rekening hebben staan.
Niet iedereen houd haaien, krokodillen etc er zijn verreweg veel meer mensen die met paarden bezig zijn dan met andere wilde dieren.
KiWiKo schreef:ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om dit stuk
zoekatje29 schreef:en dit onderzoek is in australie gemaakt daar rijden heel veel mensen paard
echt weer zo'n heel zinvol onderzoek
Citaat:paarden sport is blijkbaar de gevaarlijkste sport ter wereld
Citaat:lekker onderzoek, er zijn veel meer mensen die met paarden werken, ze moeten naar het percentage kijken
ielsjj_ schreef:Maar hoeveel mensen zijn er dagelijks bezig met paarden en hoeveel met krokodillen, spinnen, haaien etc?
bizzybijtje schreef:ielsjj_ schreef:Maar hoeveel mensen zijn er dagelijks bezig met paarden en hoeveel met krokodillen, spinnen, haaien etc?
Ik heb een krokodillenfokkerij![]()
![]()
Nee, even serieus. Paardensport is niet de gevaarlijkste, maar de op één na gevaarlijkste sport ter wereld. Op 1 staat veldvoetbal en op 3 darten () En 2e?? Jep. Paardensport. Het is ook gevaarlijk, het BLIJVEN dieren dus je weet niet wat ze doen....
Jaimyliefje schreef:De aller, aller gevaarlijkste diersoort is de mens.
Die moord alles uit wat op zijn pad komt..
Nadya schreef:Jaimyliefje schreef:De aller, aller gevaarlijkste diersoort is de mens.
Die moord alles uit wat op zijn pad komt..
Gelukkig niet iedereen, hoor.
djoni schreef:Tja, je hebt leugens, grote leugens en statistieken...