Boerka een rage onder paardenhouders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Latruda

Re: Boerka een rage onder paardenhouders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:36

Hey jah nu zie ik het idd... ik had ook van haar les

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 09:43

Hier moet je wel. Als je het niet doet lopen de paarden de hele dag te rennen om maar van die stomme dazen af te komen.

Dus lekker een deken om, met hals en masker, dan kunnen ze rustig grazen.

Zelf moet je onderhand ook in boerka om te voorkomen dat je lek gestoken wordt door die krengen.

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:09

Heb ook beide paarden lopen met een burka. ( hahhahahah). Vliegenspul smeren doe ik niet meer. Mijn paard ging altijd volledig ingemeerd, direct in de wei rollen, weg vliegenspul. Of je nou dure of goedkope had, het maakte niets uit. Ook als ze van de vliegen en de dazen ging rondrennen zweten ze weer zo dat vliegenspul ook niet meer hielp. Een goed passende deken, en nu lopen ze de hele dag zonder problemen. Hoeven ze ook niet meer optijd op stal en kunnen ze van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lekker buiten lopen. Ik vind het een uitkomst. Het enige minpunt vind ik dat ik mijn paard niet meer zie, en ik mag haar zo graag zien lopen vanuit mijn huis, en je bent constant bezig om met dekens te trekken. Maarja mijn paardjes hebben er baat bij dus ....

Sigrid72

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:39

Vogels houden ? Ik heb vleermuizen op zolder zitten, en die zijn wat verzot op vliegen en dazen Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 10:40

Ik zou wel een privévogeltje voor mijn paard willen hoor. En ik denk dat mijn paard dat ook wel zou willen. Ja

Weet alleen niet of zo'n vogeltje al die kleine rotmugjes wel kan bijhouden die 's avonds in ons weiland rondhangen (en die mij ook moeten hebben - zonder pet op loop ik de hele avond te krabben).

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:05

Ik heb wel 100 zwaluwen in de stal, die is dus vrij insectenvrij, maar ze poepen wel een beetje veel, soms lijken mijn paarden wel appaloosa's, helaas zijn er buiten een beetje teveel vliegjes.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:07

Bij ons ook zwaluwen genoeg in de stal, binnen is dan ook geen insect te zien. Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 13:52

Haha Boerka voor paarden Haha!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:00

Was vandaag zo dom om te denken dat de burka niet nodig zou zijn vandaag omdat het regende en erg hard waaide Clown . Nou heb ze na 10 minuten toch maar weer aangekleed omdat ze totaal hysterisch werden van de zwermen die achter ze aan zaten Verdrietig . Resultaat, een merrie over de zeik en een ruin met een kras op zijn been van het rollen en trappen naar die rotbeesten (en da's niet handig want vanavond komen er potentiele kopers kijken Boos! ) Bah, da's nou een van de weinige dingen die me niet bevallen aan de zomer.
Zouden ze trouwens ook burka's voor honden hebben? Haha! . Zelfs onze hond word aangevallen door hele zwermen, arm beest.