geerke schreef:slachtoffers genoeg....kijk maar in asiels,op marktplaats velen willen van hun dier af...en nemen vervolgens weer een nieuwe.
Gelukkig zijn er ook mensen die nadenken voordat ze iets aanschaffen....ik denk in dit geval ze zich inderdaad door hun gevoel hebben laten meeslepen om die veulens te kopen(ik denk dat ik hetzelfde gedaan had,alleen ik heb de mazzel dat ik een paar da ken die vast wel voor minder in dit geval,een castratie hadden willen doen)de insteek stel ik wel erg op prijs,ik zou willen dat meer mensen zich zo voor dieren inzetten,deze dieren zijn goed gevoerd,dat kan je van een aantal andere "impulsieve"aankopen niet zeggen,deze mensen zouden het nooit zover laten komen dat hun dieren staan te verhongeren in een landje met z'n allen.
Zei ik net ook al...Zo'n gezeur om het voer, blij zijn dat die beeste überhaupt wat gekregen hebben...Maar sommige mensen vinden altijd wat he 
Maar ergens hebben ze toch echt gelijk! Er stond nog niet zo lang geleden een geweldig paard bij ons op stal (nu verkocht). De eigenaresse, een 14-jarige küttekop
, ging zo waardeloos met dat dier om! Het liefst had ik hem willen kopen, beetje leuk rijden en er weer een fijn beessie van maken en weer verkopen...
Alleen mijn verstand zat me in de weg...
Laatst bijgewerkt door Adil op 05-07-08 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt