Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Alsof luide muziek enig invloed heeft op het wel en wee van een ponie![]()
![]()
Die dieren "werken" alleen het zomerseizoende rest staan ze op het land.......... gutogutogut wat vreselijk voor die beesten
Mitchall schreef:Hoe zopu jij het vinden al je zo'n pony was, de hele tijd kleine kinderen op je rug, die schoppen, rukken aan de teugels...
Lijkt me niet erg fijn, hè ??![]()
Ik vind eigelijk dat ze het moeten verbieden, ze lopen de hele dag maar rondjes, in die bloedhete zon !
Dit is mijn mening, misschien heel wat anders dan die van jullie
nielsd schreef:Ohja, de pony´s die minstens 3 uur moeten lopen en voor de rest in een box van 3x3 staan. Met allemaal ruk en plukkers op hun rug, ja die zullen het heeeeerlijk hebben.
SHALALA schreef:Ik denk dat de paarden van sinterklaas het moeilijker hebben, dan zouden ze dat ook moeten verbieden.
Nee ik vind het maar onzin. Als de pony's het er niet mee eens waren dan hadden ze het wel laten merken. Het is een stuk minder zwaar werk als het huidige dressuurpaard.
SHALALA schreef:Nee ik vind het maar onzin. Als de pony's het er niet mee eens waren dan hadden ze het wel laten merken. Het is een stuk minder zwaar werk als het huidige dressuurpaard.