ze hebben het 1 x herhaald, maar daarna niet meer volgens mij! Ga nu weer verder kijken. Zullen vast nog wel meer beelden van komen! Ze hielden er wel een laken langs toen hij in de ambulance ging, vast tegen de pers ofzo.
Heb het ook gezien. Godzijdank bleef zijn paard rustig anders was de zender waarschijnlijk noodgedwongen op zwart gemoeten.... Phoe, was wel heftig hoor... Ik zat voor de tv, blijf staan paard, blijf staan.....
Het was in een dubbel sprong ,er moest 1 galop sprong tussen maar paard nam hem als in uit(je). Paard sprong super en was in dit geval ook verschrikkelijk braaf en koel.
er moesten er toch 2 tussen ma hij deed 1 hele grote? ik zou niet weten wat die van mij zou hebben gedaan...die was vast niet zo rustig gebleven als dit paard!
Ik vind het wel ontopic als je vraagt waar je de val misschien terug te zien is. Dat is de enige manier om objectief te blijven, en zonder het zelf van te voren hebben gezien, kan je niet meer dan je medeleven uiten aan ruiter. Maar om een hele topic te vullen met dat soort uitingen?
Ik zag het en zat op het puntje van mijn stoel. En maar : ho maar paardje zeggen. Gelukkig is het goed afgelopen. Miranda werd wel naar het ziekenhuis gebracht werd er op WDR gezegd, maar verder niets gehoord. Beterschap vanaf hier, hij zal wel behoorlijk wat kneuzingen op hebben gelopen.