Duitsland wint SSL, Okidoki beste paard van de avond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: Duitsland wint SSL, Okidoki beste paard van de avond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 16:41

Manon2 schreef:
Angelique Hoorn/Blauwendraad's O'Brien reden twee gecontroleerde rondjes (4 en 4)

Ik vind het zo'n vreselijk zeikbeest. Altijd getrek en gepluk aan dat beest, bah niet mijn type paard!

Okidoki sprong echt geweldig!!

Het paard vind ik fantastisch en zeker nog in de tijd van anne. Maar de ruiter past mij niet zo om het maar netjes te zeggen.

sam98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:09

Katja schreef:
Manon2 schreef:
Ik vind het zo'n vreselijk zeikbeest. Altijd getrek en gepluk aan dat beest, bah niet mijn type paard!!
Dat zegt meer over de ruiter dan over het paard.

Super dat Okidoki het zo goed deed en ook super dat het hele team tweede geworden is.

Vind het een super prestatie ! Haha!
Goed gedaan Oki en Albert ! Knipoog

Manon2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 22:59

daniella74 schreef:
Fantastisch register B beugelbekkie Clown

O'Brien is best heet en probeert zijn eigen zin te doen en dan is soms de enige manier om de controle te houden wat sommige mensen ruk en plukwerk noemen. Ik vind het altijd wel meevallen en het is gewoon echt een heel fijn paard. ALs ze er gewoon mee rijdt is het een superfijn paard om naar te kijken.

Ik ken hem ook uit de tijd dat Angelique hem net reed, en toen vond ik het ook al geen fijn paard
En onder Anne ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen..

Met Angelique vind ik het niet echt een succes. Misschien komt het paard met een andere ruiter wel beter tot zijn recht.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 07:29

Manon2 schreef:
daniella74 schreef:
Fantastisch register B beugelbekkie Clown

O'Brien is best heet en probeert zijn eigen zin te doen en dan is soms de enige manier om de controle te houden wat sommige mensen ruk en plukwerk noemen. Ik vind het altijd wel meevallen en het is gewoon echt een heel fijn paard. ALs ze er gewoon mee rijdt is het een superfijn paard om naar te kijken.

Ik ken hem ook uit de tijd dat Angelique hem net reed, en toen vond ik het ook al geen fijn paard
En onder Anne ken ik hem niet, dus daar kan ik niet over oordelen..

Met Angelique vind ik het niet echt een succes. Misschien komt het paard met een andere ruiter wel beter tot zijn recht.

Onder anne was het ook al een heel heet beestje maar niet dat geruk en gepluk. Maar het is zo zonde het is zo geweldig springpaard.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 10:54

nowornever schreef:
Geweldig gereden weer en het was natuurlijk te verwachten dat duitsland zou winnen zo`n fantastisch topteam met zulke geweldige paarden.

Jep, ze hebben gewoon een ijzersterk team!

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:54

Adil18 schreef:
nowornever schreef:
Geweldig gereden weer en het was natuurlijk te verwachten dat duitsland zou winnen zo`n fantastisch topteam met zulke geweldige paarden.

Jep, ze hebben gewoon een ijzersterk team!

Ja zeker weten. Echt allemaal toppaarden van formaat maar Schutterfly en all inclusive hebben bij mij toch echt een streepje voor. En ik vind de duitsers een geweldige mentaliteit hebben. Ze weten wanneer het er op aan komt. Maar de nederland heeft op het moment ook geweldige ruiters die weten waar het om draait.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 12:37

Ik zit nu de Grote Prijs te kijken, en die irritante postzegel van (volgens mij) 2 jaar geleden staat er ook weer Haha!
Volgens mij ging Kuchengirl daar toen vol op de rem voor, en die springt nu ook weer mee Haha!

Ontopic: Shutterfly vind ik ook een geweldig paard, alhoewel ik het met nowornever eens moet zijn.
Voor mij is de nummer 1 trouwens Goldfever Bloos maar smaken zullen ongetwijfeld verschillen Haha!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 19:27

Moderatoropmerking:
enkele offtopic berichten verwijderd, graag ontopic verder Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:37

Cayenne schreef:
Ontopic: Shutterfly vind ik ook een geweldig paard, alhoewel ik het met nowornever eens moet zijn.
Voor mij is de nummer 1 trouwens Goldfever Bloos maar smaken zullen ongetwijfeld verschillen Haha!

Goldfever! Ja, zeker...Maar daar zit me dan toch ook een ruiter op Haha!

Maar liever nog Cöster van Ahlmann...! Vingers aflikken