Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:ik vraag me toch af hoe de dader dit heeft kunnen doen. lijkt me niet dat het paard heeft meegewerkt.
Dat klinkt zo bizar...Citaat:Vakwerk, zoals enkel paardenvolk dat kan
Lizz schreef:Ponyzotje ik denk dat ze daarmee bedoelen dat niet-paardenvolk niet weten hoe ze dit aan moeten pakken, de tong uit de mond halen.
Citaat:Vakwerk, zoals enkel paardenvolk dat kan
[***] schreef:Ik vind het ook typisch. Nederland staat vol met 2,5 jarige hengsten met sportvaders, daar is niks bijzonders aan.
Ik vind dierenmishandeling walgelijk en dit helemaal maar om nu te zeggen dat het om een concurrent gaat... Het is niet zo dat het om een internationaal springpaard gaat.
[***] schreef:Ik vind het ook typisch. Nederland staat vol met 2,5 jarige hengsten met sportvaders, daar is niks bijzonders aan.
Ik vind dierenmishandeling walgelijk en dit helemaal maar om nu te zeggen dat het om een concurrent gaat... Het is niet zo dat het om een internationaal springpaard gaat.
Pollen schreef:Wat gemeen om een onschuldig dier de dupe te laten worden, wat de reden dan ook mag zijn! Zeker iemand die in zijn jeugd ook spinnen pootjes uittrok en andere dieren plaagde... ZIEK! Geen ander woord voor. Laat ik diegene maar niet voor m'n wielen krijgen...