'Ezel Run' in Rouveen wekt onvrede op bij dierenbescherming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinft

Re: 'Ezel Run' in Rouveen wekt onvrede op bij dierenbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 07:48

KiWiKo schreef:
weer een knap staaltje dom geneuzel van de dierenbescherming Lachen Lachen

guttogutogut........ een paar ezels die een keer met wat idiote mensen een wedstrijdje rennen ...........

Ik denk dat de ezels het misschien minder leuk vinden dan de mensen Lachen daar kan ik wel inkomen.......... maar om dit nou gelijk dierenmishandeling te noemen Haha! Haha! Haha!

helemaal mee eens!
als ik z'n ezel zou zijn zou ik me dood lachen als er weer z'n dombo van me rug af zou vallen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:23

Ik heb nog een ezel geweten die zadelmak was en prima aan de longe ging, alleen had die toch nooit de werklust die paarden hebben. Zolang er een sprongetje stond vond hij het wel geweldig.

Ik vind niet dat we veel commentaar kunnen geven op dit topic, te veel 'blanks' in het verhaal...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 17:16

Ik heb gegaloppeerd met een ezel, maar het voelde minder comfy dan met een paard. Vond het wat houterig. Ezel was wel boos op me.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 07:38

Ik heb geen idee hoe zoiets eruit ziet, maar ik neem aan dat het zonder een zadel is, dus dat de ruiters misschien vrij snel zand happen, aangezien achterstevoren toch best lastig is als je gaat racen.
Ik kan verder geen mening geven of het zielig is of niet, want ik weet niet hoe het eraan toegaat.