Sjoert schreef:Flauw
Maar er kan dan toch ook wel met fluitjes en misthoorns gewerkt worden?
Dat komt niet zo mooi uit op de foto, dat zou jij toch moeten weten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Flauw
Maar er kan dan toch ook wel met fluitjes en misthoorns gewerkt worden?
Cayenne schreef:Sjoert schreef:Djilan/Ibbel
Ah ok. Das wel een goed argument!
Flauw
Maar er kan dan toch ook wel met fluitjes en misthoorns gewerkt worden?Met misthoorns en fluitjes weet je tenminste wel zeker dat je in een snelle tijd over de finish komt
![]()
![]()
Psydoxy schreef:Dus allemaal in 't oranje
Cayenne schreef:En een stukje ernaast rennen met je leren laarzen
Ik kan me wel voorstellen dat ze enige richtlijnen willen stellen, maar ik hoop wel dat ze rekening houden met enig comfort
[***] schreef:Ik vraag me af hoe bepaalde verplichtingen (kleding of anders) het imago ten goede gaan komen? Meer bezoekers gaan trekken?
Want dat lijkt mij de bedoeling, maar het probleem met endurancewedstrijden is dat het wat moeilijk is voor het publiek om te volgen, waardoor mensen niet zo snel komen kijken .. Of het dan verandering zou brengen als we er allemaal hetzelfde bijrijden? Ik betwijfel het..
[***] schreef:Ik vraag me af hoe bepaalde verplichtingen (kleding of anders) het imago ten goede gaan komen? Meer bezoekers gaan trekken?
Want dat lijkt mij de bedoeling, maar het probleem met endurancewedstrijden is dat het wat moeilijk is voor het publiek om te volgen, waardoor mensen niet zo snel komen kijken .. Of het dan verandering zou brengen als we er allemaal hetzelfde bijrijden? Ik betwijfel het..
Sjoert schreef:Ik ben nooit bij Endurance wedstrijden![]()
Sjoert schreef:hahaha ok.
Nooit = uitermate zelden, de afgelopen jaren eigenlijk niet.
Sjoert schreef:Ik heb wel eens een wedstrijd gezien waarbij ik dacht.
"Mijn god, die had ook wat anders aan kunnen doen"
Djilan schreef:Ze hebben het (nog eens teruglezen helpt wel eens) inderdaad over teamkleding ed. Dus het zal vooral om de internationale wedstrijden gaan inderdaad. Dat het meer eenheid moet gaan uitstralen.
Citaat:Het plan wordt verspreid onder de nationale paardensportfederaties voor commentaar en feedback.
Terzijnertijd zullen er nog meer veranderingen op treden.
Djilan schreef:Ze hebben het (nog eens teruglezen helpt wel eens) inderdaad over teamkleding ed. Dus het zal vooral om de internationale wedstrijden gaan inderdaad. Dat het meer eenheid moet gaan uitstralen.
Djilan schreef:Waar zijn weinig deelnemers?
Dat hangt er nl een beetje vanaf waar de wedstrijd is. De centraal gelegen zitten momenteel al ruim voor sluitingsdatum vol of bijna vol
Er is wel teamkleding inderdaad, maar weet niet of dat voor elk land geldt.