Vermoedelijke Heldense kuilengraver door wandelaars betrapt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farouche

Re: Vermoedelijke Heldense kuilengraver eindelijk betrapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:17

Liezel1 schreef:
Ja, ik snap je punt Cayenne... Ik had het topic alleen hoopvol aangeklikt in de veronderstellen dat ze hem te pakken hadden...

Jaa, dit had ik dus ook, nu kan hij gewoon verder gaan met graven..

_Evanne

Re: Vermoedelijke Heldense kuilengraver door wandelaars betrapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:35

Is wel allemaal leuk en aardig dat ze hem hebben gezien en foto's hebben gemaakt.. Maar kwam er niemand van hen op het idee om achter hem aan te rennen en/of de pas af te (laten) snijden? Of is dat te gevaarlijk bij zo iemand(eraan denkend dat hij dus een schep bij zich had en daar behoorlijk hard mee zou kunnen slaan..)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:54

Iig wel goed dat er nu een signalement is van de mogelijke dader...

Jammer mss dat ze hem niet gepakt hebben maar ik zou niet weten of dat wel 'mag' van de politie. Of dat je dan zelf niet in overtreding bent volgens de wet?
Maar zo'n figuur kan mss verder ook wel agressief zijn..

Nebraska

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:56

Goh zo iemand moesten ze ook over een pad met valkuilen jagen!!!!! SICKOOOOOO!!!!

Extreme duivel Whoosh!

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:47

Weer iemand die in een inrichting thuishoort. Wat een idioot zeg. Hoe kom je op zulke ideeen vraag ik me af.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:29

_Evanne schreef:
Is wel allemaal leuk en aardig dat ze hem hebben gezien en foto's hebben gemaakt.. Maar kwam er niemand van hen op het idee om achter hem aan te rennen en/of de pas af te (laten) snijden? Of is dat te gevaarlijk bij zo iemand(eraan denkend dat hij dus een schep bij zich had en daar behoorlijk hard mee zou kunnen slaan..)

Er is geen foto gemaakt.
De rest is gewoon achteraf heel mooi gezegd. Maar zo'n moment kan heel snel gaan, als jij van de ene kant afkomt, en hij slaat op de vlucht, voordat het lampje gaat branden wat je kan doen kan hij al een heel stuk weg zijn.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:56

Ik had perongeluk ook een topic erover gemaakt (terwijl dit er al was) maar 't zijn de heldense bossen niet de kesselse bergen... maar afijn Clown details.... ik reed daar eerst ook regelmatig.... maar... voorlopig laat ik dat maar even!!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:51

Maartje1990 schreef:
Ik had perongeluk ook een topic erover gemaakt (terwijl dit er al was) maar 't zijn de heldense bossen niet de kesselse bergen... maar afijn Clown details.... ik reed daar eerst ook regelmatig.... maar... voorlopig laat ik dat maar even!!

het is dat ik 't niet meer kan editten... maar.... kesselse bergen en heldense bossen.. is niet echt hetzelfde.. maar die liggen aan elkaar.. en ik dacht dat dat allemaal heldense bossen waren.. en de 'kesselse bergen' zoals die.. blijkbaar officieel heten.. noemen wij de donk Clown

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:14

Ik had stom stuk mens voor bek op gemept.
Iemand die zo iets doet mag je best rammel geven daar heb ik wel een jaartje zitten voor over.