Lingh geblesseerd, Offield niet naar Rotterdam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moniek111

Re: Lingh geblesseerd, Offield niet naar Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:41

1 of 2 paarden is toeval daarna niet meer in mijn ogen.

1 overeenkomst is dat ze allemaal bij anky trainen... een andere is dat het allemaal topsporters zijn maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:43

moniek111 schreef:
1 of 2 paarden is toeval daarna niet meer in mijn ogen.

1 overeenkomst is dat ze allemaal bij anky trainen... een andere is dat het allemaal topsporters zijn maar toch...

Kirsten traint niet bij Anky maar bij Jespers.

moniek111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:45

volgens mij moet idereen in het kader trainen bij Sjef...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:47

moniek111 schreef:
volgens mij moet idereen in het kader trainen bij Sjef...

Net had je het nog over Anky. Dat ze sinds kort voor de OS trainingen bij Sjef trainen vind ik een bar slecht argument om te roepen dat ze daarom nu kapot zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:47

Hp en Nadine trainen al jaren bij Anky en Sjef, moet je kijken hoe geweldig die gaan!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:52

Achja als mensen niet wat te zeuren hebben hè Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:53

Ben ik de enige die vind dat ze beetje onrespectvol is naar haar paard "ik wil trainen en op wedstrijd dus ik zoek maar wat anders" "Ik ben teleurgesteld want ik kom naar nederland om te rijden"...Ze had zich IMO idd beter een fiets kunnen kopen als ze zo over haar paard denkt Rolleyes nergens een "jammer voor hem" of iets wat daar op lijkt...In dit bericht komt ze wat egocentrisch over Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:54

pharagirlke schreef:
Ben ik de enige die vind dat ze beetje onrespectvol is naar haar paard "ik wil trainen en op wedstrijd dus ik zoek maar wat anders"...Ze had zich IMO idd beter een fiets kunnen kopen als ze zo over haar paard denkt Rolleyes nergens een "jammer voor hem" of iets wat daar op lijkt...In dit bericht komt ze wat egocentrisch over Bloos

Helemaal niet onrespectvol, dat paard krijgt alle zorg die hij moet krijgen, maar het is wel zuur voor haar dat ze nu geen OS kan rijden. Ze hebben destijds niet voor niets zo diep in de buidel getast om dit paard te kopen.

moniek111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:00

wist niet dat iemand erover ging vallen als ik sjef en anky een beetje samen zie, zelfde terrein...maargoed
ik bedoel natuurlijk niet te zeggen dat dat DE reden is... maar ik vraag me wel gewoon af waarom er nu dus ineens een belangrijk aantal niet meekunnen...
denk dat het toch een kwestie is van te veel en misschien ook wel te snel tegelijk willen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:03

moniek111 schreef:
wist niet dat iemand erover ging vallen als ik sjef en anky een beetje samen zie, zelfde terrein...maargoed
ik bedoel natuurlijk niet te zeggen dat dat DE reden is... maar ik vraag me wel gewoon af waarom er nu dus ineens een belangrijk aantal niet meekunnen...
denk dat het toch een kwestie is van te veel en misschien ook wel te snel tegelijk willen...

Waarom moeten er altijd hele complottheorien bedacht worden, weleens van stomme pech gehoord?

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:07

Pipo schreef:
pharagirlke schreef:
Ben ik de enige die vind dat ze beetje onrespectvol is naar haar paard "ik wil trainen en op wedstrijd dus ik zoek maar wat anders"...Ze had zich IMO idd beter een fiets kunnen kopen als ze zo over haar paard denkt Rolleyes nergens een "jammer voor hem" of iets wat daar op lijkt...In dit bericht komt ze wat egocentrisch over Bloos

Helemaal niet onrespectvol, dat paard krijgt alle zorg die hij moet krijgen, maar het is wel zuur voor haar dat ze nu geen OS kan rijden. Ze hebben destijds niet voor niets zo diep in de buidel getast om dit paard te kopen.

Mee eens. Hoe is dat dat onrespectvol? Paard voelt zich heus niet gekwetst Knipoog Beter dan dan ze zegt van 'Pech voor jou, lopen zul je' toch..?
En net wat Pipo zegt, paard heeft niets te klagen die heeft het nu waarschijnlijk beter dan jullie paarden om dit moment Tong uitsteken (no offense natuurlijk)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:08

Wat hebben Kirsten en Jazz hiermee te maken Verward
Die hebben afgemeld wegens gebrek aan conditie, niet wegens een blessure.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:16

moniek111 schreef:

Als je een conclusie WILT trekken dan vind je altijd wel iets om die theorie te staven. Maar er zijn veel méér argumenten die tegen jouw theorie ingaan, zoals: de beste paarden van de laatste wedstrijden trainen OOK bij Anky en Sjef, er zijn nog een heleboel buitenlandse en binnenlandse paarden geblesseerd die nooit bij Anky en Sjef trainen, enz.enz.

Ik vind het in de eerste plaats kortzichtig en in de tweede plaats erg flauw om altijd weer met dit soort l.lkoek aan te komen terwijl je dit niet zegt bij bijv. blessures van de paarden van Andreas Helgstrand of Hubertus Schmidt, terwijl die paarden net zo goed geblesseerd raken. Ik ken ook heel veel nederlandse voetballers die geblesseerd zijn en die trainen nooit bij Anky en Sjef.... Haha! (om maar even net zo'n belachelijke redenering terug te geven....)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:25

Pipo schreef:
pharagirlke schreef:

Dus jij zou graag willen dat jouw paard als een gebruikmiddel behandeld word zoals bv een fiets? Eens laten smeren, de nodige zorgen verschaffen en denken "verdomde rotknol kost verrekte veel en nu kan ik geen wedstrijd rijden"? Ik niet. Zeker niet bij een paard "dat zich altijd 120% geeft"

Overigens, skitter, hebben die van mij niks te klagen dus of hij het per definitie beter heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:28

Pipo schreef:
Net had je het nog over Anky. Dat ze sinds kort voor de OS trainingen bij Sjef trainen vind ik een bar slecht argument om te roepen dat ze daarom nu kapot zijn.

Beste stuurlui staan aan wal he? Knipoog Grappig dat mensen dat soort dingen gaan roepen. Deze trainer helpt anders wel meerdere ruiters en paarden naar de OS. Denk dat hij wel wat meer respect verdiend!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:30

Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje leest wat je wilt lezen pharagirlke.
Waarom zou ze het minder erg vinden voor haar paard als ze zegt dat het vervelend is dat ze het jammer vind dat ze niet kan starten in NL?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:30

pharagirlke schreef:
[

Dus jij zou graag willen dat jouw paard als een gebruikmiddel behandeld word zoals bv een fiets? Eens laten smeren, de nodige zorgen verschaffen en denken "verdomde rotknol kost verrekte veel en nu kan ik geen wedstrijd rijden"? Ik niet. Zeker niet bij een paard "dat zich altijd 120% geeft"

Overigens, skitter, hebben die van mij niks te klagen dus of hij het per definitie beter heeft?

Als mijn paard niet meer bruikbaar voor de sport is, dan gaat deze ook weg. Ik houd ze ook niet als weiversiering.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:34

Katja schreef:
Waarom zou ze het minder erg vinden voor haar paard als ze zegt dat het vervelend is dat ze het jammer vind dat ze niet kan starten in NL?

Ik zeg toch ook dat ze in dit bericht wat egocentrisch overkomt Imo ben ik niet de enige die leest wat ie wil lezen zo te zien... Nagelbijten / Gniffelen Ik ben er van overtuigd dat Lingh een goede baas heeft, maar vind haar hier gewoon wat egoistisch overkomen. Lachen En als ze werkelijk zo over haar paard denkt alla "ik wil trainen en wedstrijd rijden" had ze, vind ik dan, idd beter een fiets kunnen kopen Haha! Maar ik heb nog niet veel van haar gelezen dus ik ga er niet van uit dat ze altijd zo denkt maar dat het gewoon in dit ene bericht is dat ik zo interpreteer. Komt miss wat harder over in mijn eerdere bericht, maar was dus niet veroordelend bedoelt naar haar. Enkel een interpretatie van dit bericht. Lachen Excuus daar voor

pipo: en dat is jouw goed recht, maar het is ook mijn goed recht om het niet eens te zijn met die denkwijze/redenering. Lachen Waarmee ik niet wil zeggen dat jij een slechte eigenaar bent voor je dieren, absoluut niet, maar gewoon dat ik het niet eens ben met de redenering "niet werken = opkrassen" Lachen Maar nogmaals: daarmee wil ik niet zeggen dat jij verkeerd denkt oid, enkel dat ik er anders over denk. We zullen dat maar op de rozekleurigheid van mijn jonge blik steken. Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:43

Wat is dit toch voor gezeur?
Als je een reis maakt naar de andere kant van de wereld, wil je toch ook doen waarvoor je komt en niet al die tijd stil zitten wachten tot je vertrek.
Ze zegt niet dat ze koste wat kost met een geblesseerde Lingh wedstrijden wil rijden. Ze zegt enkel dat ze hier naartoe is gekomen om te trainen en wedstrijden te rijden, als Lingh een blessure heeft waardoor dat met hem niet kan, gaat ze opzoek naar een ander paard waarmee dat wel kan.
Dusss... Er valt weer geld te verdienen aan Offield Haha!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:49

Jammer! Ik ga wel Haha! Go jij! Go jij!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 13:53

pharagirlke schreef:
Katja schreef:

Ik zeg toch ook dat ze in dit bericht wat egocentrisch overkomt Imo ben ik niet de enige die leest wat ie wil lezen zo te zien... Nagelbijten / Gniffelen Ik ben er van overtuigd dat Lingh een goede baas heeft, maar vind haar hier gewoon wat egoistisch overkomen. Lachen En als ze werkelijk zo over haar paard denkt alla "ik wil trainen en wedstrijd rijden" had ze, vind ik dan, idd beter een fiets kunnen kopen Haha! Maar ik heb nog niet veel van haar gelezen dus ik ga er niet van uit dat ze altijd zo denkt maar dat het gewoon in dit ene bericht is dat ik zo interpreteer. Komt miss wat harder over in mijn eerdere bericht, maar was dus niet veroordelend bedoelt naar haar. Enkel een interpretatie van dit bericht. Lachen Excuus daar voor

Ik trek een conclusie na het lezen van jouw volledige bericht en jij trekt een conclusie aan de hand van wat er door de interviewer geplaatst wordt. Dat zijn antwoorden op gestelde vragen en daarnaast een selectie. Misschien heeft ze wel 10 minuten lopen snotteren over hoe erg ze het vind dat kun je nu niet weten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:04

En ik heb al mijn excuses aangeboden omdat ik me verkeerd had uitgedrukt. Wat wil je, dat ik op mijn knieën val voor haar en smeek op vergiffenis?

Devato

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:06

Wat een vreemde foto van Lingh Nagelbijten / Gniffelen
Erg jammer voor haar, ik vond het al vreemd dat ze niet naar Outdoor Gelderland kwam terwijl ze eerst wel op de startlijst stond... Ik weet niet of ze geselecteerd waren voor de OS, maar dit kan je natuurlijk nooit gebruiken. Het lijkt me wel iets vrij ernstigs, als ze op zoek gaat naar een ander paard om te rijden... Vraag me ook af waar ze die vandaan wil halen.

En wat de blessure van Lingh te maken heeft met die van Ollright is me een raadsel.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:08

Aimee schreef:
Wat hebben Kirsten en Jazz hiermee te maken Verward
Die hebben afgemeld wegens gebrek aan conditie, niet wegens een blessure.

HAHAHAHAHA een paard wat al jaaaaaaren op topniveau loopt heeft ineens geen conditie...???

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:14

Mindfields schreef:
HAHAHAHAHA een paard wat al jaaaaaaren op topniveau loopt heeft ineens geen conditie...???

Paard is 17, dekt aanzienlijk veel en de omstandigheden in Hong Kong zijn zwaar.
Er staat niet dat Jazz géén conditie heeft, maar dat er gebrek aan conditie is. Hij zal wel nèt tekort komen om aan de gestelde conditie eisen voor Hong Kong te voldoen. Niet zo raar, gezien eerst genoemde drie punten.