Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:dit moet toch snachts gedaan worden, denk dat er snachts maar controle's moeten komen hoe gek t ook klinkt, dit is echt levensgevaarlijk...
Jannepauli schreef:Een bospad.. midden in het bos waar vandaag kennelijk een hardloopwedstrijd gehouden zou worden. Het was een vrij breed zandpad waar wandelaars, fietsers en ruiters overheen mogen, in een wat heuvelachtig terrein. Het is nu afgezet met politielinten.
Trouwens de persoon/personen die dit flikken moeten best sterk zijn: het was een flink brok beton, alsof het gegoten was in zo'n zwarte speciekuip, een centimeter of 15/20 dik en dan helemaal volgezet met lange ijzeren spikes met scherpe punten. Je zou toch denken dat ze 's een keer gezien moeten zijn als ze met zo'n ding lopen te sjouwen.. volgens mij draag je zoiets niet in je eentje kilometers ver het bos in waar een auto bv niet kan komen..
frankiej schreef:hier werd gesuggereerd dat je er niet met een auto kon komen maar op sbs was toch een politiewagen er dichtbij te zien
Flor schreef:Ik zal maar niet hardop zeggen wat voor straffen er nu door mijn hoofd gaan m.b.t. de dader...
Flor schreef:Ik zal maar niet hardop zeggen wat voor straffen er nu door mijn hoofd gaan m.b.t. de dader...
Redrumfox schreef:xDramaQueen schreef:dit moet toch snachts gedaan worden, denk dat er snachts maar controle's moeten komen hoe gek t ook klinkt, dit is echt levensgevaarlijk...
Tja.. ze verstoppen die dingen iedere keer in een ander bos, en om nou in ieder bos bewaking neer te zetten.. Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.