Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Het is wel een beetje de Circle of Life he![]()
Ik vind het eigenlijk wel een mooi idee. Gezonder kan het denk ik ook niet.
Miss_Montana schreef:Equinecoach schreef:En ik durf aan te nemen dat deze paarden eerst humaan gedood zijn. Want ik denk niet dat veel mensen het zouden kunnen verkroppen als ze nog levend door de afzetting worden geduwd...
Heb eens een filmpje gezien van een dierentuin in China waar dus een levende koe bij een tijger werd gezet. En die mensen vonden het prachtig, dier kon geen kant uit. Bah![]()
De oplossing van BZ vind ik daarintegen wel leuk, zo is het voor die dieren weer eens wat anders
Blue_Eyes schreef:Zoals gezegd, Assie, ik denk dat veel dierentuinbezoekers het een brug te ver zouden vinden als de leeuw eerst zelf de koe of het paard nog moest doden in de kooi. Maar nu moet hij het in ieder geval zelf aan stukken scheuren ipv dat het al hapklare brokken zijn.
kally schreef:Sorry, dat ik het zeg maar in china hebben ze er toch voor ons westerse mensen rare denkbeelden,
nog het minst die gekke tv spelletjes. En erger bv huisdieren eten, en het liefst zo gruwelijk mogelijk(voor ons en dier) want dan is het vlees sappiger............Plus nog een paar van die landen die die opvattingen hebben.
Cayenne schreef:Burgers’ vindt dat de Nederlandse dierentuinen de ernstig verzwakte runderen en paarden moet gebruiken als voedsel voor de (roof)dieren.
RedPassion schreef:Cayenne schreef:Burgers’ vindt dat de Nederlandse dierentuinen de ernstig verzwakte runderen en paarden moet gebruiken als voedsel voor de (roof)dieren.
Houdt 'ernstig verzwakt' dan in dat die dieren levend bij die leeuwen geplaatst worden? Of worden ze eerst ergens anders geslacht en vervolgens gevoerd? Dat haal ik er niet uit.
litteltje schreef:Volgens mij werd alleen een been gegeven ofniet? Dan is ie denk ik wel eerst geslacht ^^