Ik weet precies wie het zijn ( erg zat ) .Ze hebben paarden aan het einde van mijn straat.
Als ze ze daar neerzetten zien ze er super uit en na een week of 2 zie je ze mager worden.
Vorig jaar heb ik daar nog een pony uit het prikkeldraad gehaald ( kon het niet aanzien ) en hebben we water er neergezet ( die beestjes hadden alleen een modderpoel ) .
Ook lopen ze regelmatig los over de straat en dat er nog geen ongelukken zijn gebeurd is een wonder ( wel veel schade in andermans tuinen ) .
Regelmatig komt daar de politie controleren en ze doen gewoon niks !!!!
Alles loopt daar door elkaar hengsten , merries , veulens en jaarlingen ( die dan ook weer gedekt word door zo een half wilde hengst ) .
Het liefst kijk ik voortaan de andere kant op omdat de aivd en de politie er zowat niks aan doen ook niet als je het meld , wat al vele buurtbewoners doen.
De vader mag officieel geen beesten meer hebben , zodoende staat het weer op de dochter haar naam , maar die is nog erger als de rest van de familie.
Ik had gehoopt dat ze nog lang moesten gaan zitten maar helaas.
En ik weet dat ze hierom met zijn allen om lachen en gewoon vrolijk doorgaan met het verwaarlozen van die beesten.
Het is te gek voor woorden dat dat hier in Nederland zo kan !!!!!
Laatst bijgewerkt door radoszin op 30-05-08 08:27, in het totaal 1 keer bewerkt