_Rianne_ schreef:Cayenne schreef:Hoe het klimaat in Hong Kong is, en dat haar paard niet van vliegen houdt wist ze 2 jaar geleden ook wel, dus nu pas afzeggen vanwege de omstandigheden is vrij laat en apart
Ik denk dat het eerder te maken heeft met de slechte voorbereiding ivm het dopingschandaal
Daarom is het nogal belangrijk dat het héle bericht geplaatst zou worden!
Libertina heeft een pauze nodig na het indoor seizoen. Je weet niet van te voren precies hoelang je paard nodig heeft om te herstellen. Deze pauze is in overleg met de eigenaresse van het paard.
Een blessure van een andere topper komt er tussendoor, dus hij kan ook niet gaan, Dan blijft Quibell over, maar Quibell is een hele nerveuze dame, en heeft een hekel aan vliegen, dus is het ook onverstandig om haar te laten gaan.
Tel deze dingen bij elkaar op, en je komt tot de conclusie dat áls je aan je paarden denkt, dat je dan beter niet kan gaan.
Misschien volgende keer even een uitgebreider bericht plaatsen?
Libertina ee pauze nodig na het indoorseizoen? Je werkt toch zo ongeveer je hele carriere naar de OS toe en dan spaar je je paard daar toch voor? Dan ga je toch niet eerst een zwaar indoorseizoen draaien, dan een blik werpen op je wedstrijdkalender: eh, what's next? Oh, de OS. Een blik werpen op je paard: he, shit, niet helemaal lekker uitgerust?
Ik neem aan dat de OS je main prioriteit is en niet een of ander indoorseizoen.
Dus ik ga met Cayenne mee.