Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Pony's A27-Eemnes al vaker aan de wandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:07

slimmerik schreef:
In 2006 is ze failliet verklaard en nu 6 paarden? Slapen die schuldeisers soms. Bloos!

Inmiddels is dit bevestigd.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:11

ndesbouvrie schreef:
JE ZOU DENKEN ZWIJGEN IS HET BESTE ANTWOORD
VANAF NU KUNNEN JULLIE MET ME SCHRIJVEN EN JE MISSCHIEN VERDIEPEN IN DE WAARHEID ACHTER .....

ROFL
ROFL ROFL ROFL ROFL

dit is om te lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 08:14

Nogmaals, het is wel de bedoeling om wat nuttigs bij te dragen.
Anders zit dit topic helaas zo op slot.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:15

Laten we eerlijk zijn de post van nicole als het nicole wel was, was ook niet bepaald nuttig en iemand die zoiets neer post, daar krijg ik op de vroege ochtend wel een glimlach van

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:18

Op slot lijkt me geen goed idee, het leven van tenminste 3 pony's staat op het spel. Dan kunnen we daar best eens een pittig topic aan wagen.

Deze mevrouw kan mij niet kwetsen, maar als ze haar geld verdiend met colums in een DB krantje en zich zo pennyachtig gedraagt als hier naar voren komt, dan wordt het hoog tijd dat ze eens de kous op de kop krijgt.

En als wij allemaal verkeerd zijn voorgelicht, kan ze on-topic normaal reageren.
Een discussie gaan wij nooit uit de weg!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:35

Mijns inziens heeft dit topic ook een waarschuwende werking.
Iemand die failliet is verklaard is beschikkingsonbevoegd. Iedereen die met deze persoon een verbintenis aangaat in de vorm van een koop oid, kan lelijk terecht komen, aangezien de failliet helemaal niet bevoegd is aankopen etc te doen....

wij zullen niet de eersten zijn die na aanmaningen erachter komen dat je een hele juridische weg in moet slaan om aan je geld te komen (of je "goed" terug te krijgen).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:42

jeutje Mevrouw zelf is aan komen waaien Lachen Lachen

Nou mevrouw, ga maar eens vertellen, ik ben heel benieuwd

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 08:54

ndesbouvrie schreef:
JE ZOU DENKEN ZWIJGEN IS HET BESTE ANTWOORD
VANAF NU KUNNEN JULLIE MET ME SCHRIJVEN EN JE MISSCHIEN VERDIEPEN IN DE WAARHEID ACHTER .....

Het mag toch blijken dat zwijgen absoluut niet het beste is. Als je het niet erg vindt spreek ik je niet met U aan. Respect moet je nl. bij mij verdienen. Iets wat ik voor een dierenmishandelaar absoluut niet heb.

Leg eens uit zou ik zeggen, hier op het topic. Je staat toch zo graag op de voorgrond? Al moet dat over de rug van een paar arme paarden !!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:22

Hahaha Boefje is in het topic beland, je mag gerust jouw mening hier plaatsen hoor, misschien halen we de Telegraaf dan wel met bokt.nl Haha!

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:28

Er komt geen reactie meer.......
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom er na de eerste keer ontsnappen niet direct iets met de afrastering is gedaan.
En als het bij iemand anders was gebeurt was hier ook een discussie over gekomen,dat is niet alleen maar omdat je N.de Bouvrie bent.
Maar goed ik ben benieuwd naar jouw kant van het verhaal,dus kom maar op.

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:51

Ze praat mooi, Ze schrijft mooi. Nou nou heeft ze zeker van haar moeder, wanneer ze op haar vader zou lijken was haar weide wel afgezet met stoelen en banken. Vandaar dat die beesten weg kunnen lopen. Schrikdraad is niet zo duur hoor, tesamen met wat paaltjes. Dom Dom Dom om zo met beesten om te gaan. Je hebt mensen met paarden en ook paardenmensen. Mijn vraag aan u tot welke categorie behoort u, en wel graag met enige onderbouwing AUB.

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:00

Ik ben ook wel erg benieuwd wat mevrouw haar verdediging is. Maar blijkbaar is ze druk bezig met haar columm...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:02

hilden1971 schreef:
Ze praat mooi, Ze schrijft mooi. Nou nou heeft ze zeker van haar moeder, wanneer ze op haar vader zou lijken was haar weide wel afgezet met stoelen en banken. Vandaar dat die beesten weg kunnen lopen. Schrikdraad is niet zo duur hoor, tesamen met wat paaltjes. Dom Dom Dom om zo met beesten om te gaan. Je hebt mensen met paarden en ook paardenmensen. Mijn vraag aan u tot welke categorie behoort u, en wel graag met enige onderbouwing AUB.

Vergis je niet in haar vader, dat is wel degelijk een paardenman! Al tientallen jaren! Die staat hier helemaal buiten!

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:09

Schandalig, als je zo met je dieren omgaat zou je absoluut geen dieren mogen hebben. Op deze manier breng je zowel de paarden als de weggebruikers in gevaar.
je mag echt van geluk spreken dat er niets ernstigs met de paarden gebeurd is. En dat wildvreemde mensen (zoals die vrachtwagen chauffeur) zich wel drukmaken om het welzijn van de paarden, waar zij eigenlijk niets mee te maken hebben.
Wat had ik te doen met die paarden, toen ik ze (na anderhalf uur praktisch stil te hebben gestaan op de A27) zag staan in de middenberm...

Waarom mevrouw de Bouvrie, heb je in godsnaam paarden als je er niet eens de verantwoordelijkheid en het fatsoen voor op kan brengen om er goed voor te zorgen?? Daar hoort een deugdelijke omheining zeker bij. (en een fatsoenlijk weiland beheer / bijvoeren, zodat er voldoende te eten is)

o ja, het is ook wel zo netjes 'geleende spullen' weer bij de rechtmatige eigenaar terug te brengen. Zoals een gloednieuwe regendeken, die 'per ongeluk' bij een van de vele stalverhuizingen is meegenomen...

ndesbouvrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:16

WEET JE EIGENLIJK VERDIENEN JULLIE MIJN VERHAAL NIET
DACHT VERTROUWELIJK HIER TE ZIJN
MAAR ALS ER IEMAND NAAR DE TELEGRAAF GAAT DOE IK DAT LIEVER ZELF
GAAN JULLIE ALLEMAAL GOED VOOR JULLIE PAARDEN ZORGEN ?
ALS JE ER TWEE WAARVAN 1, 38 IS EN EEN VAN 41 HEBBEN MOETEN JULLIE ME MAAR WEER MAILEN
OF ER SLECHT OF GOED OVER JE GESPROKEN WORD WIE JE OOK BENT MET EEN NAAM OF ZONDER
HET DOET PIJN TE LEZEN HOE JULLIE OVER MIJ SPREKEN
ER WAS EEN MOOIE REACTIE OVER HET FAIISEMENT GA DAAR MAAR MET ZIJN ALLEN OVER NADENKEN

LIEFS NICOLE

MIJN MAIL ADRES IS NICOLE@NICOLEDESBOUVRIE.NL

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:17

Je caps lock staat nog steeds aan, dat leest echt niet prettig.........

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:23

ndesbouvrie schreef:
WEET JE EIGENLIJK VERDIENEN JULLIE MIJN VERHAAL NIET
DACHT VERTROUWELIJK HIER TE ZIJN
MAAR ALS ER IEMAND NAAR DE TELEGRAAF GAAT DOE IK DAT LIEVER ZELF
GAAN JULLIE ALLEMAAL GOED VOOR JULLIE PAARDEN ZORGEN ?
ALS JE ER TWEE WAARVAN 1, 38 IS EN EEN VAN 41 HEBBEN MOETEN JULLIE ME MAAR WEER MAILEN
OF ER SLECHT OF GOED OVER JE GESPROKEN WORD WIE JE OOK BENT MET EEN NAAM OF ZONDER
HET DOET PIJN TE LEZEN HOE JULLIE OVER MIJ SPREKEN
ER WAS EEN MOOIE REACTIE OVER HET FAIISEMENT GA DAAR MAAR MET ZIJN ALLEN OVER NADENKEN

LIEFS NICOLE

MIJN MAIL ADRES IS NICOLE@NICOLEDESBOUVRIE.NL

denk dat iedereen bereid is u kant van het verhaal te horen/lezen.
alleen werk deze manier van toenadering aleen maar ave rechts.
werkt nogal aanvallend, meen dat niemand hier meld dat de dieren er slecht uitzien.
u bent van harte welkom u kant te vertellen, dus hoe de omheining ect inelkaar zit.
maar dan wel graag, in een wat kleinere letter vorm.
en minder aanvallend.
u bent een redelijk bekend persoon in de gooi/vechtsreek en omgeveing.
en eerlijk gezegd, de manier van reageren zoals u dit nu doet, brengt u niet in een erg vriendelijk daglicht

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:23

Ik heb 1 van 32, telt dat ook of issie dan nog te jong? Tong uitsteken

Zou je aub je capslock uit kunnen doen en gewoon je verhaal kunnen vertellen, antwoord op de vragen hier geven? Met de reacties die je nu geeft, maak je je hier niet geliefd en dat ben je nu ook al niet.... Lees het topic een keer rustig door en plaats een goed onderbouwde reactie, meer vragen wij hier niet....ik tenminste niet

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:25

En dit is volgens mij niet meer de echte!! De echte zou columns schrijven! En die zou dus weten dat je leestekens moet gebruiken in een verhaal! Oh, sorry, toch een komma gevonden, alleen op een totaal verkeerde plaats.

Die reactie over het faillissement??? die was niet bepaald voordelig voor jou hoor... lees maar eens beter!

Alhoewel.... ze stapt naar de Telegraaf, dat klopt weer precies met het beeld van Nicole op Google!

Jammer dat je dan niet ingaat op de vraag waarom de omheining niet deugd en je zodoende je paarden in levensgevaar brengt.

En ikzelf zou ook wel willen weten wanneer onze mede bokker haar regendeken terug krijgt!

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:32

Vertrouwelijk bestaat m.i. niet op een voor iedereen toegankelijk internet forum. Ik weet niet wie hier goed of fout is, maar vind het een beetje jammer dat persoon met naam en toenaam genoemd wordt. Lijkt me niet helemaal netjes. Gelijke monniken, gelijke kappen: of iedereen met naam en toenaam bekend maken of niemand!
Nicole: als je vindt dat je jezelf hier moet verdedigen, moet je dat zeker niet nalaten... maar vraag me af of het ergens toe zal leiden. Dit gaat straks richting een oridinaire ruzie. Ik hoop voor je dat je je paarden goed onderbrengt en dat ze vanaf nu geen mensenlevens (en dat van zichzelf!) in gevaar zullen brengen door op de A1 te gaan wandelen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:44

capraibex70 schreef:
Vertrouwelijk bestaat m.i. niet op een voor iedereen toegankelijk internet forum. Ik weet niet wie hier goed of fout is, maar vind het een beetje jammer dat persoon met naam en toenaam genoemd wordt. Lijkt me niet helemaal netjes.

Het is een weergave van een krantenartikel. Dus bokt is op dat punt niets te wijten. Mevrouw weet zich zelf op een uitstekende manier te voorzien van negatieve berichtgeving. Het feit dat de pony's regelmatig buiten de wei vertoeven en ze overal een wanbetaler blijkt en zichtbaar geniet hiervan..... dan verspeel je het recht om netjes behandeld te worden.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:04

Hehe als dit echt mevrouw de Bouvrie is, heb ik 1 boodschap voor haar: Ga in plaats van je te 'verdedigen' op een paardenforum je paardjes binnen de hekken houden, rij naar de Gamma en trek daar de winkel leeg, je krijgt vast wel wat korting.
Sorry, maar heb hier echt geen woorden voor, zielig figuur.
Beesten heb je, en dan moet je ervoor zorgen, dat weet iedereen hier, maar blijkbaar is het jou niet helemaal duidelijk.

Snap niet dat het niet op haar verhaald word, hoewel, ze weten waarschijnlijk toch wel dat ze het geld niet krijgen.
Pony's verdienen beter, en moeten gewoon herplaatst worden in mijn ogen.
Maarja, aangezien mevrouw een column schrijft voor de DB, moet dit maar gauw de doofpot in denk ik?

monika63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:13

Hallo Nicole, als je het echt bent tenminste.

Als je het kan, probeer dan de omheining goed in orde te maken zodat je paarden niet weg kunnen komen.
Straks gebeuren er grote ongelukken en dat wil toch niemand?

Ik kan niet in jou portomonee kijken, maar als je op marktplaats gaat zoeken naar een weide stroomklok, en lint en stroompaaltjes, dan vind je ze daar wel.
En voor een batterij in de klok kan je naar de welkoop gaan als die bij jullie in de buurt is.
En probeer of je zo,n stal container kan kopen of huren, is niet zo duur allemaal, en je kan het beetje bij beetje aanschaffen.

Ik zit zelf ook op gehuurde grond en daar staat een stalcontainer op met 2 stallen, je kan ze ook in 4 of meer krijgen.

Via marktplaats heb ik ook lint, klok e.d gekocht, en ja, ook ik had niet veel geld om te besteden toen.
Praat nu over goed 2 jaar geleden.

Ik hoop van harte dat het je lukt.
Groetjes, Monika en veel succes gewenst

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:15

Vind het gewoon niet zo netjes om mensen zo er neer (waar of niet waar) te zetten. Oordeel niet over een ander en kijk vooral naar jezelf. Stel je eens voor als jij dat zou zijn....

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:22

Overigens rept Mej. Des Bouvrie zelf over vertrouwelijk, ik geef aan haar aan dat zoiets niet mogelijk is op een dergelijk medium als Bokt. Het staat buiten kijf dat een ieder moet zorgen voor deugdelijke afrastering om zijn of haar dieren in een perceel te houden, maar om nu maar gelijk met een naam te gaan schermen (wat de krant doet en niet Bokt (Slimmerik heeft gelijk)), vind ik een soort Story/Privé praktijken. Als de dader Jantje Pietersen (geen BN-er) zou heten, zou deze met initialen in het krantenbericht hebben gestaan. Neemt niet weg dat ik ook een mening heb over mej. Des Bouvrie, maar die zou ik liever aan haar zelf ventileren (wel zo netjes).
So en nu weer ant wark, hup.