Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prisca schreef:Als ik met een emmer met voer ga rammelen bij een doodziek paard gaat hij ook vrolijk kijken. Maak een foto en klaar.
Foto's zijn moment opnames en iedereen weet ook al is iemand nog zo ziek er zijn altijd moment dat je je toch vrolijk en happy voelt en ff straalt. Tja dit is zo'n moment.
Prisca schreef:Ik geloof die amerikanen niet zo met hun slijm verhalen de helft is niet waar.
cp112 schreef:Prisca schreef:Ik geloof die amerikanen niet zo met hun slijm verhalen de helft is niet waar.
precies, ik vind dit weer zo'n heerlijk Oprah onderwerp... net als die hond zonder voorpoten die maar op de acterpoten ging lopen, ik vind het gewoonweg geen dierwaardig bestaan, het beestje kan rondjes lopen ja, maar alleen aan de hand en verder niks, niet lekker het land in oid... nee, had het dan vredig in laten slapen en inderdaad zoals al gezegd had voor het geld dat ze nu in de operatie e.d hebben gestopt een slachtpaard gered.
Manon073 schreef:Waar staat dat dat die verder niks kan?
Dan wordt het idd al een heel ander verhaal als dat zo is...
cp112 schreef:Manon073 schreef:Waar staat dat dat die verder niks kan?
Dan wordt het idd al een heel ander verhaal als dat zo is...
Dat lijkt me nogal logisch plus dat ze daar in het filmpje ook niks van laten zien, alleen maar aan de hand meelopen
ik gok dat als ze wél nog lekker in het land liep dat ze daar dan echt wel beelden van hadden (het filmpje was zo te zien een documentaire achtig stukje)