Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:maar hoe gaat dit apparaat verder in z'n werking? Aangezien het paard niet met zijn voeten op de grond komt.
Hoe beweegt zo'n paard dan? Of moet men het paard gaan voortduwen en het paard ergens "wegzetten" als ze het paard ergens willen wegzetten?zie het al voor me
Mijn paard zou overigens helemaal gek worden..
Naranga schreef:Volgens mij komt alleen het gewonde been niet op de grond. De andere 3 in principe wel. Het apperaat neemt het gewicht van dat ene been over zodat de andere drie niet meer dan hun normale last hoeven te dragen en niet overbelast raken
Equinecoach schreef:blackstar schreef:Dan is het voor het paard "eventjes" ellende en kan hij niet relativeren. Maar daarna is hij het ook gauw weer vergeten als hij weer in de wei staat te grazen bij zijn vriendjes.
Ik visualiseer even dat een paard met dit gevaarte om het land in komt bij z,n vriendjes... Zullen die niet in de dichtsbijzijnde bomen klimmen?
Equinecoach schreef:blackstar schreef:Dan is het voor het paard "eventjes" ellende en kan hij niet relativeren. Maar daarna is hij het ook gauw weer vergeten als hij weer in de wei staat te grazen bij zijn vriendjes.
Ik visualiseer even dat een paard met dit gevaarte om het land in komt bij z,n vriendjes... Zullen die niet in de dichtsbijzijnde bomen klimmen?
SJANNE_DARK schreef:aan de en kant lijkt me dit ook beter dan in een stal opgehangen te worden. zoals nu gedaan word. Maar presies waar moet je hem neer zetten ( als je op een pensioen stal staat) lijkt mij dat niet kunne. 8 weken in een kliniek ook niet ( of het word te duur) en als je de paarden bij huis hebt, zal je het inderdaag op het erf moeten zetten, maar dan heeft het geen onderdak. Miss een carpoort!.
Verder is een mens in een rolstoel ook niet levens waardig. tenzij je aan het revalideren bent. Maar me moeder heeft pas haar nek gebroken en ze zat op het puntje van de dood of verlamd zijn vanaf haar nek. En als dat zo was geweest had ze eutenasie willen hebben. Ze wil geen leven waar anderen haar voort moet duwen.
maar het is wel een uitvinding!
shera schreef:Het verschil is dat een mens kan relativeren en een paard niet. Een paard ervaart alleen de ellende en hij weet niet dat dat na 8 weken (waarschijnlijk) over is. Ik vraag me af hoe paardwaardig het is...