super dat ze zo goed heeft gehandeld.. Uit ervaring weet ik dat mensen bevriezen als er iets gebeurd.. Mij kwam ook ooit is niemand helpen toen ik een doodelijk ongeluk zag gebeuren niemand deed wat alleen ik.. Dus echt super dat een meisje van 14 ook daadwerkelijk is gaan handelen in plaats van bevroor..
een 10++++ voor dat meisje ik hoop dat ze een geweldige beloning krijgt wand niet iedereen doet dat elke dag . de paarden zijn je dankbaar meid goed gedaan nog een keer 10+++
Ik ben trots op dr. Niet omdat ik haar ken. Maar gewoon , omdat ze zoiets heeft gedaan. Stel je voor.. , Nee laten we dat niet doen , laten gewoon een feestje bouwen omdat er zulke GEWELDIGE mensen zijn!:D
Echt helemaal geweldig. Je moet super veel moed hebben om een brandende stal in te gaan om de dieren te redden, zeker omdat deze in paniek zullen raden. Ik heb ontzettend veel respect voor haar en ik kan alleen maar hopen dat er zo iemand in de buurt is als de stalling van mijn paard afbrand.
Is idd moedig van haar. Ondertussen was er nationale en prov. wedstrijd bezig in het Zilveren Spoor. Weinig mensen hebben er daar iets van gemerkt toen er paarden toekwamen van hen en dat de privéstal in brand stond een eindje verder op. Gelukkig waren er vrijwillegers(een vriend van me) om snel op en neer te rijden om de paarden veilig in hun nieuwe stallen te plaatsen en bravo voor de moed van het meisje om ze toen allemaal naar de weide te brengen. Ik ben wel nieuwschierig naar de verrassing, een veulen of paard misschien?
Wat een prachtig nieuws! Ik heb grote bewondering voor mensen die in zo'n situatie zo koelbloedig handelen. Mijn complimenten en een grote beloning is echt wel op zijn plaats!