Verbod op seks met dieren heeft erg weinig zin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verbod op seks met dieren heeft erg weinig zin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-08 21:51

Heb je weleens het verschil opgemeten tussen de lengte van een kippenei en de gemiddelde penis van een man? Clown hoe kun je dat nou vergelijken... Verward

Tops_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 10:19

Ja dat verschil ken ik ja... echter daar zijn verschillende onderzoeken naar geweest door verschillende instaties en uit al deze onderzoeken is gebleken als je de stress uitsluit als factor van een kip sex met een mens geen letsel zal opleveren voor de kip...

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:44

Ik ken iemand die t met dieren doet, ben er bij toeval achter gekomen.
Ik weet dat ie t dus wel met paarden/pony's doet, maar ook met heel veel verschillende mannen/vrouwen.

Echt ziek!

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:47

Wij mensen zijn toch ook dieren:P

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:49

Yommie schreef:

Nors opkijken Rolleyes Nee dát voegt iets toe....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 23:36

geen lestel - geen pijn zijn ook 2 verschillende dingen....
het lijkt mij niet dat een kip een eindeloze "ingang" heeft.. en ik denk persoonlijk dat die ergens ophoudt waar een penis nog niet ophoudt...zeg maar.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 23:49

JoyCiej007 schreef:
Yommie schreef:

Nors opkijken Rolleyes Nee dát voegt iets toe....

en wat jij te zeggen heb wel?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 23:56

Yommie schreef:

Naar mijn mening wel ja, vind mijn post in iedergeval een stuk meer on-topic dan jouw one-liner die in feite nergens op slaat en best off-topic is.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:00

JoyCiej007 schreef:
Yommie schreef:

Naar mijn mening wel ja, vind mijn post in iedergeval een stuk meer on-topic dan jouw one-liner die in feite nergens op slaat en best off-topic is.

het feit dat wij mensen beesten misbruiken is toch te ziek voor woorden..dus dan neem ik aan dat wij mensen ook beesten zijn ..anders doe je zoiets niet..
en zeg niet van ïk ben geen beest"want wij mensen hebben toch zoiets van "het is niet strafbaar"??

Als ik 1 van die idiooten zie bij 1 van me beesten,hak ik persoonlijk dat ding van hem er af!..en dan moet je op gesprek komen bij de politie..want dat rechtsysteem in nederland is toch ook lachtwekkend!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:02

En hoe denken we dan over de vrouwen die zich laten 'nemen' door bijvoorbeeld een reu?

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:04

Qimm schreef:
En hoe denken we dan over de vrouwen die zich laten 'nemen' door bijvoorbeeld een reu?

misschien denk jij wel van "lekker"
ik vind het ziekelijk....!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:11

ik vind het ook ziekelijk hoor, hoe kom je er bij dat ik dat lekker vindt Verward Maar jij zou bij een man zijn zaakje afhakken als hij seks had met dieren, wat doe je dan met een vrouw?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 00:12

Yommie schreef:
het feit dat wij mensen beesten misbruiken is toch te ziek voor woorden..dus dan neem ik aan dat wij mensen ook beesten zijn ..anders doe je zoiets niet..
en zeg niet van ïk ben geen beest"want wij mensen hebben toch zoiets van "het is niet strafbaar"??

Als ik 1 van die idiooten zie bij 1 van me beesten,hak ik persoonlijk dat ding van hem er af!..en dan moet je op gesprek komen bij de politie..want dat rechtsysteem in nederland is toch ook lachtwekkend!

Nou, had dat er meteen bijgezet, was 't tenminste duidelijk wat je bedoelde Lachen

Er zitten idd behoorlijk wat gaten in de wet. Maar nog steeds blijf ik van mening dat een dier iets anders is als een mens. En juridisch gezien spreekt men dan toevallig over zaken of goederen.
Ik waardeer toch écht wel het leven van een mens boven dat van een dier (in het algemeen gesproken).
Ik kan wel begrijpen wat je bedoeld, maar je reageert nogal kort door de bocht. Heb je het artikel wel gelezen? Er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Daarbij zijn er velen van mening dat het wél strafbaar gesteld zou moeten worden, maar dan moet de regering ook de tijd krijgen om zo'n wetsvoorstel in te dienen en te ontwerpen, en dat duurt nu eenmaal erg lang.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:40

om even in te gaan op het onderscheid tussen een man die sex heeft met een dier en een vrouw, ik vind daar een wereld van verschil in zitten.
Een vrouw laat zich nemen zeg maar, dus de reu of wat het dan ook moge zijn doet het vrijwillig en beleeft er plezier aan. Dat hoeft van mij dan ook niet verboden te worden, kan me niet voorstellen dat je het dier enig letsel of wat dan ook toebrengt daarmee.
Maar als een man het met een teef doet, dan kan dat uiterst pijnlijk zijn. Daarbij willen teefjes alleen als ze loops zijn, dus 2 keer per jaar, en denk maar niet dat die kerels daar rekening mee houden. Dan is er dus in 1 klap sprake van zowel pijn als dwang, en dat vind ik, moet strafbaar worden.
Ok bij een paard zal eht heus niet zeer doen, en bij een koe ook niet, maar daar vind ik de vernedering te erg gewoon. Ik kan er gewoon niet bij dat een man zijn leuter ergens in moet steken waar hij niet in hoort. De dieren hebben geen keus, de mensen wel. In dat opzicht zou ik zeggen zolang en dier een mens neemt hoeft het niet strafbaar te zijn, maar zodra een mens een dier neemt wel.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:44

sherwood schreef:
om even in te gaan op het onderscheid tussen een man die sex heeft met een dier en een vrouw, ik vind daar een wereld van verschil in zitten.
Een vrouw laat zich nemen zeg maar, dus de reu of wat het dan ook moge zijn doet het vrijwillig en beleeft er plezier aan. Dat hoeft van mij dan ook niet verboden te worden, kan me niet voorstellen dat je het dier enig letsel of wat dan ook toebrengt daarmee.
Maar als een man het met een teef doet, dan kan dat uiterst pijnlijk zijn. Daarbij willen teefjes alleen als ze loops zijn, dus 2 keer per jaar, en denk maar niet dat die kerels daar rekening mee houden. Dan is er dus in 1 klap sprake van zowel pijn als dwang, en dat vind ik, moet strafbaar worden --> dat is het dus al
Ok bij een paard zal eht heus niet zeer doen, en bij een koe ook niet, maar daar vind ik de vernedering te erg gewoon. Ik kan er gewoon niet bij dat een man zijn leuter ergens in moet steken waar hij niet in hoort. De dieren hebben geen keus, de mensen wel. In dat opzicht zou ik zeggen zolang en dier een mens neemt hoeft het niet strafbaar te zijn, maar zodra een mens een dier neemt wel.

En dat is dus precies het onderscheid dat nu al in de wet gemaakt wordt. Pijn/dwand --> strafbaar, geen letsel --> niet strafbaar. Daarom staat er in het stuk dus ook dat er al wetgeving is om leed aan te pakken. Er hoeft dan dus niets gewijzigd te worden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:34

er staat een schaap los in de wei, het schaap staat rustig wat gras te eten/om zich heen te kijken terwijl een man ondertussen zijn gang gaat. Het schaap loopt niet weg. Is het dan ook erg? (ik wil er even bij benadrukken dat ik het altijd ziek vind overigens, maar er zijn gewoon gradaties in hoe erg het is)

[edit] dieren hebben niet de emoties om zich door zoiets (of uberhaupt al) vernerderd te voelen

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:17

Qimm schreef:
ik vind het ook ziekelijk hoor, hoe kom je er bij dat ik dat lekker vindt Verward Maar jij zou bij een man zijn zaakje afhakken als hij seks had met dieren, wat doe je dan met een vrouw?

ik zei misschien....
en ik denk dat er wel een verschil zit tussen mannen,en vrouwen...plus dat je een hond eerst maar zo gek moet krijgen:(

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:35

honden zijn vaak van zichzelf al zo gek hahaha. Hoe vaak gebeurd het niet dat als je ergens een erf op loopt en er is een reu dat dat ding tegen je been aan begint te rijen. Ok het is een teken van dominantie, maar stel dat je dat dus toe gaat laten, dan gebeurd er al heel snel iets wat minder met dominantie te maken heeft Haha!
Reuen zijn gek zat daarvoor.... maar een hengst is nou niet direct geintereseerd in een mens, dus hoe ze dat dan voorelkaar krijgen mag joost weten. Misschien een merrie ervoor, maar moet toch zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat zo'n dier rustig naar die merrie blijft staan te kijken....

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 22:03

sherwood schreef:
honden zijn vaak van zichzelf al zo gek hahaha. Hoe vaak gebeurd het niet dat als je ergens een erf op loopt en er is een reu dat dat ding tegen je been aan begint te rijen. Ok het is een teken van dominantie, maar stel dat je dat dus toe gaat laten, dan gebeurd er al heel snel iets wat minder met dominantie te maken heeft Haha!
Reuen zijn gek zat daarvoor.... maar een hengst is nou niet direct geintereseerd in een mens, dus hoe ze dat dan voorelkaar krijgen mag joost weten. Misschien een merrie ervoor, maar moet toch zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat zo'n dier rustig naar die merrie blijft staan te kijken....

Dat is ook puur instinkt waarom hij dat doet..mijn hond heeft toch echt geen ballen meer...ze vriendin kan ook weinig...maar toch lopen ze op elkaar te rijden Clown
als een hond tegen mij aan gaat rijden zal ik hem 3 keer vrienderlijk weg duwen..de 4 de keer zal ik dat beesie harder aanpakken..of aan het baasje vragen of die even op wilt treden Cool

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 10:04

nee is niet zomaar instinkt, is dominantie, met of zonder ballen, dat geeft maar een klein beetje verschil. Reuen met ballen doen het vaker en proberen er ook vaak wat meer van te maken... gecastreerde dieren houden er ook wel eens helemaal mee op, maar heb je een dominante hond, dan zal hij het blijven doen. Die van mij mogen dat absoluut niet, ook niet bij elkaar. Komt alleen mar ruzie van, en dus mag het niet. Doet een hond dat bij mij, dan vliegt hij..... Ik ben daar helemaal niet van gecharmeerd namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 13:59

Van allebei de geslachten vind ik het gewoon walgelijk. Hou het gewoon bij mensen....

meerhofh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:00

Het idee alleen al van sex met dieren is toch ontzettend ziek....!!! Ik vind een verbod volkomen logisch. Of het nu emotioneel iets doet met een dier of niet.... Laten we ff normaal doen met z'n allen!

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 17:51

sherwood schreef:
nee is niet zomaar instinkt, is dominantie, met of zonder ballen, dat geeft maar een klein beetje verschil. Reuen met ballen doen het vaker en proberen er ook vaak wat meer van te maken... gecastreerde dieren houden er ook wel eens helemaal mee op, maar heb je een dominante hond, dan zal hij het blijven doen. Die van mij mogen dat absoluut niet, ook niet bij elkaar. Komt alleen mar ruzie van, en dus mag het niet. Doet een hond dat bij mij, dan vliegt hij..... Ik ben daar helemaal niet van gecharmeerd namelijk.

Ach het kan van alles zijn,zelfs koeien bespringen elkaar..
Het feit blijft gewoon dat wij mensen van dieren en kinderen moeten blijven ,en van elkaar Clown
Dan zal de wereld een stuk beter worden Cool

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 00:14

okee laten we het er maar op houden dan mensen sex met dieren VERBODEN moet worden..en dieren sex met mensen..tja ziekelijk maarja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:29

ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat deze mensen dan bezielt!
wat is het geluk ervan...
seks met een paard?!