Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alabaster schreef:Talonius schreef:en daarom zat mijn 2 jarige gewoon vast in de buggy totdat ik klaar was met de paarden en daarna mocht tie eruit en uiteraard aan het handje. Zelfs al ken je je eigen paarden door en door, een klein kind kan ook onvoorspelbaar zijn en ergens op reageren waardoor het mis kan lopen.
Ja inderdaad. Die meid van mij is nu 6 jaar oud en nog verlies ik haar bij de paarden geen moment uit het oog. Ik wil niemand schuld aan praten maar kom op een 2 jarige kind!! die laat je toch niet alleen ook niet heel even, stel je voor als hij de sloot in was gelopen brrrrrrrrr... de rillingen lopen over me rug, maar dat gevoel zullen de ouders van dit kind ook hebben denk ik.
slimmerik schreef:Waarom is dat zo ergerlijk? Als jij het niet goed vindt dan laat je ze niet toe. Simpel zat. Onze paarden mogen gerust geaaid worden. De kans op ongelukken is enorm klein en al helemaal zoals jij het beschrijft Henk.
BCS schreef:Hoe kan zoiets nou nog steeds gebeuren.. een 2-jarige kind uit het oog verliezen?????
BCS schreef:Gerner : Ik heb een broertje van 5, en reken maar dat ik die geen seconde van zijn 5 levensjaren uit het oog heb verloren. Je neemt niet voor niks een kind, draag je verantwoordelijk heid, ik kan me hier zo kwaad over maken!!!
BCS schreef:Hoe kan zoiets nou nog steeds gebeuren.. een 2-jarige kind uit het oog verliezen?????
BCS schreef:Gerner : Ik heb een broertje van 5, en reken maar dat ik die geen seconde van zijn 5 levensjaren uit het oog heb verloren. Je neemt niet voor niks een kind, draag je verantwoordelijk heid, ik kan me hier zo kwaad over maken!!!
BCS schreef:Hoe kom je er nou bij dat hij overbeschermd is? Ik ben ook door dezelfde ouders opgevoed vergeet dat niet. Ik werk al vanaf mijn 14e, en heb altijd voor mezelf gezorgd! Op mijn 7e liep ik ook alleen naar school door het dorp.
Maar ik zorg wel dat ik hem niet uit het oog verlies in gevaarlijke situaties, zoals het strand, bij een drukke weg, bij een winkelcentrum, in het zwembad, en ZEKER bij de paarden...
En Blue Eyes, misschien handing om eerst te lezen voordat je van de hoge toren blaast. Ik heb een broertje van 5, die ik zo goed als mijn eigen kind beschouw!
BCS schreef:Blue_eyes, mijn broertje gaat niet mee naar stal als ik hem niet in de gaten kan houden. Dus dan zou ik er zeker geen twee mee nemen. Vraag me af of je nog zo makkelijk denkt als 1 van je kinderen door een paard doodgeslagen word..
runningkawa schreef:dat is dan de schuld van het paard...niet van de ouders...
Zoals toen met de stapmolen