Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Don_Marcello schreef:rare kop boven dit artikel.
De gehandicaptemanége gaat verhuizen en krijgt meer ruimte klinkt heel wat positiever en geeft de inhoud net zo goed weer.
Voltigeur schreef:Mensen kopen geen krant om te lezen dat het overal goed gaat, men koopt een krant om te lezen wat er mis gaat.
Als er morgen wereldvrede mocht zijn en nergens nog problemen... dan mogen alle kranten ophouden te bestaan.
Jannepauli schreef:Wat is het probleem? Ze gaan naar een andere plek, en mogen uitbreiden.
Don_Marcello schreef:De kop in de krant was dat de manége gaat verhuizen. Bokt maakt er veel meer drama van door er een kop boven de zetten die wel aandacht vraagt maar inhoudelijk niet weergeeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Sientje schreef:[Gelukkig is hier een aantal Bokkers dat ook de krant leest, zodat al scrollende wel duidelijk wordt wat er nou precies loos is - of eigenlijk dus niet loos is. De manege zegt zelf dat er meerdere redenen zijn om te verhuizen, en dat ze de nieuwe stek ideaal vinden. Ja natuurlijk zamelen ze geld in voor de nieuwe plek. Zouden we allemaal doen denk ik. Wel benieuwd of er van de opening van de nieuwe stallen óók een verslagje komt op Bokt - of lijkt dat te veel op goed nieuws? En mocht het echt zo'n drama zijn met de overlast als in de kop wordt gesuggereerd, zou ik graag dát artikel lezen.
Sammy78 schreef:als ik de krant van vorig jaar nog had, zou ik 'em scannen en het hier vermelden. Helaas is dit al een kwestie van enkele jaren dat het speelt, maar het wordt idd soms wel een beetje uit zijn verband gerukt door de media.
gelukkig komt aan al het gezeur van de gemeente en de huidige omwonende spoedig een einde.
Miesjex schreef:Ik kan hier niet echt mee eens zijn, overlast blijf je dan toch wel houde.
Vooral als een grotere manege gaat bouwen.
Don_Marcello schreef:Don_Marcello schreef:rare kop boven dit artikel.
De gehandicaptemanége gaat verhuizen en krijgt meer ruimte klinkt heel wat positiever en geeft de inhoud net zo goed weer.Voltigeur schreef:Mensen kopen geen krant om te lezen dat het overal goed gaat, men koopt een krant om te lezen wat er mis gaat.
Als er morgen wereldvrede mocht zijn en nergens nog problemen... dan mogen alle kranten ophouden te bestaan.
De kop in de krant was dat de manége gaat verhuizen. Bokt maakt er veel meer drama van door er een kop boven de zetten die wel aandacht vraagt maar inhoudelijk niet weergeeft wat er aan de hand lijkt te zijn.
Aziza_XX schreef:nu is er eindelijk werd er eindelijk iets goeds gedaan voor die mensen en dan moet het weg ..
Sientje schreef:Sammy78 schreef:als ik de krant van vorig jaar nog had, zou ik 'em scannen en het hier vermelden. Helaas is dit al een kwestie van enkele jaren dat het speelt, maar het wordt idd soms wel een beetje uit zijn verband gerukt door de media.
gelukkig komt aan al het gezeur van de gemeente en de huidige omwonende spoedig een einde.
Maar kun je je nog wel herinneren wat dan de overlast was waarover wordt gesproken? Rijden er teveel busjes af en aan om de ruiters te brengen? Of stinken de paarden?
ThisRockIza schreef:Wat al gedaan is en waar helaas niet meer op staat dan dat "de manege om verschillende redenen moet verhuizen", waardoor we daarmee hier niets wijzer worden.
Sammy78 schreef:als ik me goed kan herinneren ging het met name om de stank van de paarden en het geluidsoverlast (in de zomer maanden).
tja en als je dan een zeikert in de buurt hebt, die kan het je behoorlijk moeilijk maken....
als je soms hoort waarover mensen al niet kunnen zeuren, niet meer normaal. het zijn ook altijd mensen die zelf geen paarden hebben.