Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:@ Rianneke, idd ik zou er ook zo 1 adopteren als dat kon..
P_A_R_Love schreef:Ik neem aan dat de dierenambulance er wel wat tegen moet doen.
Marigold schreef:@ Rianneke, idd ik zou er ook zo 1 adopteren als dat kon..
Japke_Z schreef:en een flinke portie lef om ze op te gaan halen...
russel schreef:Die gemeente zou een proces aangedaan moeten worden.
Quellian schreef:Denk dat je weinig weerstand krijgt als je ze op staat te laden
IndianLady schreef:Ik was vorige week op vakantie en daar konden we Animal Planet ontvangen. In Amerika en Engeland heb je dus de RSPCA en dat is een soort van dierenbescherming die het recht en de macht heeft om zulk soort dieren in beslag te nemen. De dieren worden opgeknapt, terwijl het proces tegen de eigenaar plaatsvind en als de rechter vind dat de eigenaar de dieren niet meer terug krijgt dan gaat de organisatie op zoek naar een nieuw huisje. Paarden, honden, katten, vogels, wilde dieren noem het maar op. De eigenaar krijgt vaak ook hoge boetes opgelegd en soms gevangenisstraf als het een civiele rechtzaak wordt. De eiegnaar krijgt vaak al vantevoren waarschuwingen en als hij die niet opvolgt, volgt de inbeslagname.
Waarom, waarom heeft dit rotland dit systeem niet? Waarom zijn wij een maatschappij die zegt; sex met dieren moet kunnen zolang het dier niet lijd.
Nee een hond, kat of paard is gemaakt als sextoy voor ons![]()
Ik vind dit een zeer trieste aangelegenheid en hoop en bid dat in de toekomst wij als mens zijnde eens beter leren omgaan met onze trouwe viervoeters.