Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irmaatje schreef:Falona schreef:En daarom heeft zij zich op die jonge leeftijd weten te plaatsen voor de spelen, omdat er in haar land niet zoveel tegenstand is. Als Nederlander gaat je dat niet lukken omdat het niveau zo hoog is dat je wel wat meer moet laten zien om in de selectie te komen.
Nou nou, lekker pessimistisch, je zou haast gaan denken dat er sprake van jaloezie is.
Misschien is dit meisje wel echt een talent en is ze daarom nu gekwalificeerd.
Ik vind het belachelijk om te zeggen dat ze alleen maar deze kans krijgt omdat de rest van Brazilie toch maar op een lager niveau zit dan een Nederland of iets dergelijks.
Zij heeft deze kans gekregen, zij heeft er waarschijnlijk heel hard voor gewerkt.
Op die leeftijd al zo'n groot tournooi....
Ik zeg: Petje af!
Fitzroy schreef:Ik durf te wedden dat het A-kader junioren in Nl. minstens op hetzelfde niveau rijdt als dit meisje.
Heeft niets met jaloezie te maken maar ik denk dat dat gewoon de realiteit is.
__KELLY schreef:Ik vind het eerder realistisch, het is namenlijk algemeen bekend dat het niveau van Brazilië (en nog meer andere landen die deze keer een kans krijgen) lager ligt (prix georg niveau dacht ik) en het dus id makkelijker is om je te kwalificeren dan in Nederland hier is 20 al jong als je in de gp komt laat staan os.
Karin schreef:__KELLY schreef:Ik vind het eerder realistisch, het is namenlijk algemeen bekend dat het niveau van Brazilië (en nog meer andere landen die deze keer een kans krijgen) lager ligt (prix georg niveau dacht ik) en het dus id makkelijker is om je te kwalificeren dan in Nederland hier is 20 al jong als je in de gp komt laat staan os.
Het lijkt me dat je in Zuid-Amerika dezelfde FEI-proeven moet rijden als in Europa om je te kwalificeren voor de OS. Grand Prix-niveau zou dat moeten zijn. Maar ik kan het mis hebben.
[Edit] Ik vond een artikeltje over haar optreden op CDI Zwolle: http://www.equisport.pt/noticias/detalhes.php?id=3966
__KELLY schreef:Ze rijd dus wel op gp niveau , wel onderaan maar toch wel gp niveau
maar heb me iig laten vertellen dat het met sommige landen die er nu bijkomen het niveau veel lager was dus dacht dat Brazilië ook op lager niveau dan reed.