Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Bij ons staat er overigens schapengaas om het begrazingsgebied.
Nelleke1 schreef:ik gebruik ook prikkeldraad als medeafrastering zegmaar (gaas, schrikdraad en prikkeldraad voor de schapen ) in stroomdraad kunnen paarden evengoed vast zitten en tot een eind komen
nickynicole schreef:En ik vraag me af waarom niemand heeft opgetreden toen de rivaliserende hengst de verdoofde hengst in het water joeg? Volgens mij is een longeerzweep voldoende materiaal om op te treden tijdens dit soort situaties! Ik sluit me dus aan bij de vraag van Sientje!
Lies_Beuker schreef:Prikkeldraad: schande!!
Sander_ schreef:Maar misschien deed de hengst in kwestie zo wild dat ze ook niet dicht bij hém konden komen, aangezien ze een verdoofpistool o.i.d. gebruikten?
Pluttersput schreef:Ze hadden toch kunnen bedenken dat die andere hengst zijn kans zou grijpen :S Vind het een naar verhaal, en het had vast ook anders af kunnen lopen.
Het is toch algemeen bekend dat rivaliserende mannetjes bij het kleinste teken van zwakte de kans grijpen om de ander af te maken/te verjagen?
Dit keer niet alleen maar t prikkeldraad schuld.. Maar toch ook echt die mensen..